Бобиль, Світлана Володимирівна2016-01-052016-01-052015Бобиль, С. В. Особистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської / української мови студентами-іноземцями: [препринт] / С. В. Бобиль // Актуальні питання освіти і науки : матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 листопада 2015 р. : зб. наук. ст. / Національна академія Національної гвардії України. – Харків, 2015. – С. 16–21.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4423http://culturehealth.org/hogokz_knigi/Kn_produkc/Zbirnik/5_NANGU_2015.pdfUK: У статті розглядаються особливості формування іншомовної компетенції за умов використання особистісно зорієнтованого навчання. Автор розглядає сутність формування концепції особистісно зорієнтованої освіти студентів-іноземців, аналізує основні методичні вектори вивчення РЯІ / УЯІ за допомогою особистісно зорієнтованого підходу, описує основні принципи його реалізації у процесі формування іншомовної компетенції майбутнього інженера.RU: В статье рассматриваются особенности формирования иноязычной компетенции при личностно ориентированном обучении. Автор анализирует сущность формирования концепции личностно ориентированного похода при обучении студентов-иностранцев, основные методические векторы обучения русскому/украинскому языкам иностранных специалистов с помощью данного подхода, описывает основные принципы реализации данного подхода при формировании иноязычной компетенции будущего инженера.EN: The article discusses the features of formation of foreign language competence using individually oriented approach. The author examines the nature of the formation of the concept of personality-oriented education of foreign students, analyzes the main vectors of methodical study of the Russian / Ukrainian as a foreign language with this approach, describes the basic principles for the implementation of this approach during fformirovaniya foreign language competence of the future engineer.ukособистісно зорієнтований підхіддиференціація знаньсамоідентифікаціяміжпредметний зв’язокличностно ориентированный подходдифференциация знаниймежпредметная связьpersonality-oriented approachthe differentiation of knowledgeinterdisciplinary communicationКГДОсобистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської / української мови студентами-іноземцями (препринт)Личностно ориентированное обучение при изучении русского / украинского языка студентами-иностранцами (препринт)Personal-Oriented Education While Studying Russian / Ukrainian Language Foreign Students (preprint)Article