Чибісов, Юрій Віталійович2014-01-102014-01-102012Чибісов, Ю. В. Вибір раціональних варіантів пропуску поїздопотоку по паралельних залізничних лініях за економічним критерієм : [препринт] / Ю. В. Чибісов // Вісник Національного технічного університету Харківського політехнічного інституту. Серія: Нові рішення в сучасних технологіях. – Харків, 2012. – Вип. № 68 (974). – С. 151–155.Чибісов Ю. В. Вибір раціональних варіантів пропуску поїздопотоку по паралельних залізничних лініях за економічним критерієм. Вісник Національного технічного університету Харківського політехнічного інституту. Серія: Нові рішення в сучасних технологіях. Харків, 2012. Вип. № 68 (974). С. 151–155.http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1888http://library.kpi.kharkov.ua/files/Vestniki/2012_68.pdfUK: Розглянуто динаміку зміни величини експлуатаційних витрат на пропуск поїздів на залізничній лінії в залежності від інтенсивності вхідного потоку. Запропоновано виконувати розподіл поїздопотоку за економічним критерієм, тобто серед множини варіантів розподілу поїздопотоку по паралельних залізничних лініях обирати такі варіанти, які забезпечують мінімум сумарної вартості на пропуск усього поїздопотоку. Наведено приклад такого розподілу для Дніпропетровського залізничного вузла, в якому існують дві паралельні залізничні лінії.RU: Рассмотрена динамика изменения величины эксплуатационных расходов на пропуск поездов на железнодорожной линии в зависимости от интенсивности входящего потока. Предложено выполнять распределение поездопотока по экономическому критерию, то есть из множества вариантов распределения поездопотока по параллельным линиям выбирать такие варианты, которые обеспечивают минимум суммарной стоимости на пропуск всего поездопотока. Приведен пример такого распределения для Днепропетровского железнодорожного узла, в котором существуют две параллельные железнодорожные линии.EN: In this article there was researched the dynamics of the change in the maintenance cost value concerning the trainflow running by the railway line depending on the arrival density. There was suggested to make the trainflow distribution basing on the economic criteria. That means it is reasonable among the multitude of the variants of the trainflow distribution to choose the variants that provide minimum of the total cost of the whole trainflow running. There was given the example of this kind of distribution for the terms of Dnepropetrovsk railway junction which consists of two parallel railway lines.uk-UAвантажні поїздопотокирозподіл поїздопотоківзалізнична мережавекторна оптимізаціяекономічний критерійгрузовые поездопотокираспределение поездопотоковжелезнодорожная сетьвекторная оптимизацияэкономический критерийfreight trainflowstrainflow distributionrailway networkeconomic criteriaКСВВибір раціональних варіантів пропуску поїздопотоку по паралельних залізничних лініях за економічним критеріємВыбор рациональных вариантов пропуска поездопотока по параллельным железнодорожным линиям по экономическому критериюChoosing the Rational Variants of the Trainflow Running by the Parallel Railway Lines with the Use of Economic CriteriaArticle