Мойсеєнко, Костянтин Володимирович2016-11-212016-11-211998-04-20Мойсеєнко, К. В. Дослідження особливостей взаємодії колії і рухомого складу в зоні хрестовини стрілочного переводу з залізобетонними брусами : автореф. дис. … канд. техн. наук: 05.22.06 / К. В. Мойсеєнко ; Дніпропетр. ін.-т інж. зал. трансп. – Дніпропетровськ, 1998. – 18 с. Захист – 21 травня 1998 р.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9069UK: Розроблена нова методика виміру поверхні кочення хрестовини і удосконалена методика розрахунку всього спектра вертикальних нерівностей в межах конкретної хрестовини. Одержано цифрові дані, що характеризують стан бандажів колісних пар піввагонів, які обертаються на мережі доріг України в сучасних умовах експлуатації.RU: Разработана новая методика измерения поверхности качения крестовины и усовершенствованная методика расчета всего спектра вертикальных неровностей в пределах конкретной крестовины. Получены цифровые данные, характеризующие состояние бандажей колесных пар полувагонов, которые вращаются на сети дорог Украины в современных условиях эксплуатации.ukзалізницірухомий складнерівністьхрестовинизалізобетонні брусиперсональні ЕОМколісні парижелезной дорогиподвижной составнеравенствокрестовиныжелезобетонные брусьяперсональные ЭВМколесные парыrailwayrolling stockinequalityсrossingsreinforced concrete barspersonal computersmounted wheelsКККГДослідження особливостей взаємодії колії і рухомого складу в зоні хрестовини стрілочного переводу з залізобетонними брусамиИсследование особенностей взаимодействия пути и подвижного состава в зоне крестовины стрелочного перевода с железобетонными брусьямиthesis