Мямлін, Сергій ВіталійовичМурадян, Леонтій АбрамовичБруякін, Віталій КостянтиновичУзлов, І. Г.Узлов, К. І.Книш, А. В.Хулін, А. М.Дементьев, Ж. А.2013-01-212013-01-212011Порівняльний аналіз причин утворення дефектів на поверхні кочення вуглецевих та підвищеної твердості мікролегованих суцільнокатаних коліс / Г. Узлов, К. І. Узлов, А. В. Книш, А. М. Хулін [та ін.] // Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии : сб. науч. трудов / Інститут чорної металургії НАН України. — Днепропетровск, 2011. — Вип. 24. — С. 190—198.2522-9117http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1391С. Мямлін: ORCID 0000-0002-7383-9304, Л. Мурадян: ORCID 0000-0003-1781-4580UK: В роботі встановлено причини утворення в експлуатації дефектів на поверхні кочення вуглецевих та мікролегованих суцільнокатаних коліс. Проведений аналіз характеру зародження і розвитку тріщин у випадках КП2 та КПТ свідчить про те, що розвиток тріщини і як наслідок, руйнування не відбувається по «білому шару» з мартенситною структурою. Ця структурна складова с ініціатором зародження тріщини. Принциповий вплив на формування вищербин мають зони термічного впливу взагалі.RU: В работе установлены причины образования в эксплуатации дефектов на поверхности качения углеродистых и микролегированных цельнокатаных колес. Проведенный анализ характера зарождения и развития трещин в случаях КП2 и КПТ свидетельствует о том, что развитие трещины и. как следствие, разрушение не происходит по «белому слою» с мартенситной структурой. Эта структурная составляющая с инициатором зарождения трещины. Принципиальное влияние на формирование выщербин имеют зоны термического влияния вообще.EN: In this paper we establish the causes of education in the process of CE operating defects on the surface of the rolling of carbon and rolled wheels. The analysis of the nature of the origin and development of cracks in the case of KI12 and KT1T suggests that the development of cracks and, consequently, the destruction does not occur on the "white layer" with a martensitic structure. This structural element is the initiator of crack nucleation. The principal influence on the formation of crack are heat-affected zone at all.uk-UAдефекти на поверхні кочення залізничних колісхімічний склад сталібілий шартріщинамікротвердістьзона термічного впливудефекты на поверхности качения железнодорожных колесхимический состав сталибелый слойтрещинамикротвердостьзона термического влиянияdefects on the surface of the rolling railway wheelschemical composition of the steelwhite layercrackmicrohardnessheat-affected zoneКВВГПорівняльний аналіз причин утворення дефектів на поверхні кочення вуглецевих та підвищеної твердості мікролегованих суцільнокатаних колісСравнительный анализ причин образования дефектов на поверхности качения углеродистых и повышенной твердости микролегированных цельнокатаных колесComparative Analysis of the Causes of Defects on the Rolling Surface of Carbon and High Hardness Rolled Wheels in OperationArticle