Савчук, Лариса МиколаївнаБандоріна, Лілія МиколаївнаСавчук, Роман В’ячеславович2022-08-022022-08-022022Савчук Л. М., Бандоріна Л. М., Савчук Р. В. Особливості моделювання фінансової стратегії торговельних підприємств. Економічна кібернетика: комп’ютерні технології в бізнесі : зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. інтернет-конф., м. Дніпро, 1–2 березня, 2022 р. Дніпро : УДУНТ, 2022. С. 155–158. URL: https://nmetau.edu.ua/file/zbirnik_2022.pdf (дата звернення 2.08.2022).https://nmetau.edu.ua/file/zbirnik_2022.pdfhttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/15707L. Savchuk: ORCID 0000-0003-2603-7218; L. Bandorina: ORCID 0000-0003-1383-3098; R. Savchuk: ORCID 0000-0002-3336-6565UKR: Мета. Метою роботи є систематизація та класифікація видів фінансової стратегії, що можуть використовуватися на підприємствах торгівлі. Методика. Результати отримані на основі методів уточнення, теоретичного узагальнення, систематизації та класифікації. Результати. Розглянуто найбільш важливі класифікаційні ознаки, що покладені в основу систематизації видів фінансової стратегії торговельних підприємств: вид торговельної діяльності підприємства; розмір торговельного підприємства; ієрархічний рівень управління торговельним підприємством; вид базової корпоративної стратегії торговельного підприємства; вектор динаміки господарської діяльності торговельного підприємства; характер фінансової поведінки торговельного підприємства у стратегічному періоді. Наукова новизна. До елементів наукової новизни роботи в межах проведеного дослідження можна віднести вдосконалену класифікацію видів фінансової стратегії торговельних підприємств. Практична значимість. Систематизація основних видів фінансової стратегії на основі класифікаційних ознак дозволить визначати стратегію з урахуванням специфіки діяльності підприємства. Задача систематизації видів фінансової стратегії виступає актуальною для керівників підприємств, що свідчить про значні можливості практичного застосування запропонованих рішень.ENG: Метою роботи є систематизація та класифікація видів фінансової стратегії, що можуть використовуватися на підприємствах торгівлі. Методика. Результати отримані на основі методів уточнення, теоретичного узагальнення, систематизації та класифікації. Результати. Розглянуто найбільш важливі класифікаційні ознаки, що покладені в основу систематизації видів фінансової стратегії торговельних підприємств: вид торговельної діяльності підприємства; розмір торговельного підприємства; ієрархічний рівень управління торговельним підприємством; вид базової корпоративної стратегії торговельного підприємства; вектор динаміки господарської діяльності торговельного підприємства; характер фінансової поведінки торговельного підприємства у стратегічному періоді. Наукова новизна. До елементів наукової новизни роботи в межах проведеного дослідження можна віднести вдосконалену класифікацію видів фінансової стратегії торговельних підприємств. Практична значимість. Систематизація основних видів фінансової стратегії на основі класифікаційних ознак дозволить визначати стратегію з урахуванням специфіки діяльності підприємства. Задача систематизації видів фінансової стратегії виступає актуальною для керівників підприємств, що свідчить про значні можливості практичного застосування запропонованих рішень.uk-UAфінансова стратегіясистематизаціякласифікаціяторговельна діяльністьфінансові ресурсикорпоративна стратегіястратегічний розвитокfinancial strategysystematizationclassificationtrade activityfinancial resourcescorporate strategystrategic developmentКЕкІОсобливості моделювання фінансової стратегії торговельних підприємствFeatures of Modeling the Financial Strategy of Commercial EnterprisesArticle