Артемчук, Віктор Васильович2014-10-082014-10-082007Артемчук, В. В. Дислокаційна модель тертя багатошаруватих покриттів / В. В. Артемчук // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2007. – Вип. 18. – С. 143–145. – DOI:10.15802/stp2007/17480.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2737http://stp.diit.edu.ua/article/view/17480/15182http://stp.diit.edu.ua/article/view/17480В. Артемчук: ORCID 0000-0002-6056-5834UK: Для надійної експлуатації існуючого рухомого складу необхідно здійснювати якісний ремонт. Один з напрямів розвитку ремонтного виробництва - розвиток нових технологій відновлення деталей, що зношуються. Розглянута дислокаційна модель тертя та вплив шаруватості на зносостійкість покриттів.RU: Для надежной эксплуатации существующего подвижного состава необходимо осуществлять качественный ремонт. Одно из направлений развития ремонтного производства - развитие новых технологий восстановления изнашивающихся деталей. Рассмотрена дислокационная модель трения и влияние слоистости на износостойкость покрытий.EN: For maintenance of the existing rolling-stock in working order it is necessary to carry out qualitative repair. One of directions of development of repair manufacture is the development of new technologies of restoration of the worn out details. It is considered disposition model of friction and influence of lamination on wear resistance of coverings.uk-UAрухомий складремонтдетальтехнологіяподвижной составтехнологияrolling-stockrepairdetailtechnologyКТОЕДислокаційна модель тертя багатошаруватих покриттівДислокационная модель трения многослойных покрытийDislocating Friction Model of Many Layered CoatingsArticle