Знанецький, Вячеслав Юрійович2014-01-142014-01-142013Знанецький В. Ю. Розвиток мотивації студентів до вивчення іноземних мов в процесі професійної підготовки. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. Класич. приват. ун-ту. Запоріжжя, 2013. Вип. 22. С. 503–509.1992-5786 (Print)2664-3529 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1894http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2012/22/78.pdfUK: У статті висвітлюються питання стосовно мотиваційних стратегій поведінки особистості під час вивчення іноземних мов на немовних факультетах вищих навчальних закладів в Україні. Формування мотивації навчання іноземним мовам в немовному ВНЗ має істотне значення для підвищення якості навчання. Способи і методи, що були розглянуті в цій статті, мають допомогти викладачам та студентам у формуванні орієнтовного і поведінкового елементів мотивації, що сприятиме підвищенню якості вивчення іноземних мов.RU: В статье освещаются вопросы относительно мотивационных стратегий поведения личности во время изучения иностранных языков на неязыковых факультетах высших учебных заведений в Украине. Формирование мотивации изучения иностранных языков в неязыковом ВУЗЕ имеет существенное значение для повышения качества учебы. Способы и методы, которые были рассмотрены в настоящей статье, должны помочь преподавателям и студентам в формировании ориентировочного и поведенческого элементов мотивации что будет способствовать повышению качества изучения иностранных языков.EN: The article describes motivation strategies of individual’s behavior while studying foreign languages at the high educational institutions. The motivation formation has a great value for the improvement of the education quality. Methods examined in the article have to enable both teachers and students to form an orientation and behavioral aspects of motivation. The last ones are to improve the quality of foreign languages studies.uk-UAмотиваційні стратегіїсамопізнанняефективність викладанняпрофесійно-орієнтоване спілкуваннямотивація досягненняпоточний контрольнавчаннямотивационные стратегиисамопознаниеэффективность преподаванияпрофессионально-ориентированное общениемотивация достиженияпоточный контрольобучениеmotivation strategiesself developmentefficiency of teachingprofessional speakingmotivation to achievecontinuous assessmentteachingКФПРозвиток мотивації студентів до вивчення іноземних мов в процесі професійної підготовкиРазвитие мотивации студентов к изучению иностранных языков в процессе профессиональной подготовкиDevelopment of Students’ Motivation to Study Foreign Languages in the Process of Professional TrainingArticle