Чайка, Валентина Станіславівна2022-02-102022-02-102021Чайка В. А. Розширення функціональних можливостей напівавтоматичного блокування для контролю буксового вузла вагонів : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 151 – автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології / наук. керівник В. В. Маловічко ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2021. 71 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/14566UKR: Магістерська дисертація виконана на 71 сторінках, містить 27 ілюстрацій, 4 таблиці, 17 джерел літератури. У дисертації досліджується розширення функціональних можливостей напівавтоматичного блокування для контролю буксового вузла вагонів. Впровадження сучасних систем НАБ на залізницях України відбувається дуже повільними темпами, при цьому зовсім не враховується можливість розширення їх можливостей за рахунок потенціалу елементної бази на якій вони будуються. Таким чином розширення функціональних можливостей напівавтоматичного блокування для контролю нагріву буксового вузла вагонів є надважливою задачею, що робить дану роботу потрібною та актуальною. Мета дослідження – розробка методів та засобів для розширення функціональних можливостей напівавтоматичного блокування. Об'єкт дослідження – системи напівавтоматичного блокування та системи контролю букс. Предмет дослідження – методи та засоби ідентифікації перегрітих букс, системи додаткового контролю стану коліс під час руху поїзда, системи рахунку осей рухомого складу. Методи дослідження – аналіз, статистичний аналіз, аналіз функціональних можливостей систем, проектні та конструкторські рішення по ув’язці систем між собою.ENG: Master's dissertation is made on 71 sides, contains 27 illustrations, 4 tables, 17 letters of literature. The dissertation investigates empowerments the functionality of semi-automatic blocking to control the towing unit of wagons. The introduction of modern NAB systems on the railways of Ukraine is very slow, while not taking into account the possibility of expanding their capabilities due to the potential of the element base on which they are built. Thus, empowering the functionality of semi-automatic blocking to control the heating of the towing unit of wagons is an extremely important task, which makes this work necessary and relevant. The purpose of the study is to develop methods and tools for expanding the functionality of semi-automatic blocking. Object of the study - systems of semi-automatic blocking and control system of axle box. Subject of research - methods and means of identification of overheated axle boxes, systems of additional monitoring of wheel condition during train movement, system of axle account of rolling stock. Methods of research - analysis, statistical analysis, analysis of functional capabilities of systems, design and design solutions for connection systems with each other.uk-UAнапівавтоматичне блокуванняконтроль перегріву буксконтроль стану колесадіагностуванняточкові датчикиsemi-automatic blockingcontrol of overheating of the axle boxesmonitoring of the wheel conditiondiagnosispoint sensorsКАТВКРРозширення функціональних можливостей напівавтоматичного блокування для контролю буксового вузла вагонівEmpowering the Functionality of the Semi-Automatic Locking for Controlling the Heating of the Axle Boxes Knot of WagonsMasters Thesis