Малышева, Анжела Александровна2018-02-072018-02-071999Малышева, А. А. Влияние разности диаметров колес на их износ / А. А. Малышева // Транспорт : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 1999. – Вип. 2. – С. 139–143.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10399RU: На железнодорожном транспорте очень остро стоит проблема интенсивного износа боковой поверхности катания и гребней колес. На износ оказывают влияние большое количество различных факторов, но в данной статье рассматривается влияние некоторых из них. В результате теоретических исследований при помощи метода математического моделирования были, получены данные о влиянии на интенсивный износ колес таких факторов, как разности диаметров колес одной колесной пары, разности диаметров колес колесных пар одной тележки и у двух соседних тележек. Теоретические исследования проводились при движении полувагона модели 12-532 с типовыми тележками и 18-100 со скоростями в диапазоне от 50 до 90 км/ч в кривых радиусами 350 и 600 м, с возвышениями наружного рельса 130 и 120 мм соответственно.UK: На залізничному транспорті дуже гостро стоїть проблема інтенсивного зносу бічної поверхні катання і гребенів коліс. На знос впливають велика кількість різних факторів, але в даній статті розглядається вплив деяких з них. В результаті теоретичних досліджень за допомогою методу математичного моделювання були, отримані дані про вплив на інтенсивний знос коліс таких факторів, як різниці діаметрів коліс однієї колісної пари, різниці діаметрів коліс колісних пар візка і у двох сусідніх візків. Теоретичні дослідження проводилися при русі піввагона моделі 12-532 з типовими візками і 18-100 зі швидкостями в діапазоні від 50 до 90 км / ч в кривих радіусами 350 і 600 м, з підвищеннями зовнішньої рейки 130 і 120 мм відповідно.EN: On the railway transport, the problem of intensive wear of the side surface of the skating and the crests of the wheels is very acute. The wear affects a large number of different factors, but this article examines the influence of some of them. As a result of theoretical studies using the method of mathematical modeling, data were obtained on the effect on the intensive wear of wheels such factors as the differences in wheel diameters of one-wheel pair, the difference in wheel diameters of wheel pairs of one bogie and two adjacent bogies. Theoretical studies were carried out during the movement of the gondola model 12-532 with typical trolleys and 18-100 with speeds in the range from 50 to 90 km/h in curves with radii of 350 and 600 m, with elevations of the outer rail 130 and 120 mm respectively.ruизнос гребней колесизнос боковой поверхности катания колеспоказатели износаразность диаметров колес одной колесной парыразности диаметров колес колесных пар одной тележкиразности диаметров колес колесных пар у двух соседних тележекзнос гребенів колісзнос бічній поверхні кочення коліспоказники зносурізниця діаметрів коліс однієї колісної парирізниці діаметрів коліс колісних пар візкарізниці діаметрів коліс колісних пар у двох сусідніх візківwear of the crests of wheelswear of the lateral surface of the rolling of wheelswear indicatorsthe difference in the diameters of the wheels of one wheel pairthe difference in wheel diameters of wheel pairs of one bogiethe difference in wheel diameters of wheel pairs at two adjacent bogiesСКТБ МСУБВлияние разности диаметров колес на их износВплив різниці діаметрів коліс на їх зносInfluence of Difference of Diameters of the Wheels on their WearArticle