Мямлин, Владислав Витальевич2013-03-142013-03-142012Мямлин, В. В. Комплексное исследование причин, влияющих на колебание времени выполнения работ при деповском ремонте полувагонов / В. В. Мямлин // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2012. – Вип. 41. – С. 24–34. – DOI: 10.15802/stp2012/7360.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1576http://stp.diit.edu.ua/article/view/7360http://stp.diit.edu.ua/article/view/7360/6208В. Мямлин: ORCID 0000-0002-8008-9097RUS: Исследованы различные факторы, которые оказывают случайное влияние на колебание времени выполнения ремонтных работ на полувагонах в депо, что не позволяет в полной мере использовать существующий поточный метод ремонта. Делается вывод, что поток ремонта вагонов представляет собой сложную человеко-машинно-вагонную систему, носящую вероятностный характер. Предлагается форма организации производства, позволяющая существенно снизить влияние случайных факторов и повысить производительность труда при ремонте вагонов.UKR: Досліджено різні фактори, які надають випадковий вплив на коливання часу виконання ремонтних робіт на піввагонах в депо, що не дозволяє повною мірою використовувати існуючий потоковий метод ремонту. Робиться висновок, що потік ремонту вагонів являє собою складну людино-машинно-вагонну систему, що носить імовірнісний характер. Пропонується форма організації виробництва, що дозволяє істотно знизити вплив випадкових факторів і підвищити продуктивність праці при ремонті вагонів.ENG: Different factors, which affect on change of repair work`s time of open cars in depot, that make impossible using of existent method of flow line repair, are researched. The following conclusion are done: car`s repair flow is difficult man-machine-car system with stochastic nature. Organization form of manufacture, which will allow reducing influence of random factors and increase labor productivity are proposed.ru-RUремонт вагоновгибкий потокслучайные факторыремонт вагонівгнучкий потіквипадкові факториrepair of carsflexible flowrandom factorsНДІ РСК і ТСКВВГКомплексное исследование причин, влияющих на колебание времени выполнения работ при деповском ремонте полувагоновКомплексне дослідження причин, що впливають на коливання часу виконання робіт під час деповського ремонту піввагонівIntegrated Study of Reasons which Affect on Change of Work Time during Roundhouse Servicing of Open CarsArticle