Підлубний, Андрій Сергіович2021-03-042021-03-042020Підлубний А. С. Вибір конструктивних параметрів енергоефективного тягового приводу для поїздів метрополітену : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 141 ¬ електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / наук. керівник О. І. Саблін ; Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. Дніпро, 2020. 87 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/12916UK: Актуальність теми. Асинхронний привід набуває все більшого поширення на рейковому транспорті за рахунок простої конструкції і високої надійності асинхронного двигуна з короткозамкненим ротором. При цьому виникає величезний інтерес з боку оператора в придбанні недорогих і ефективних тя-гових приводів рухомого складу. Метою роботи є розробка методики вибору найкращого конструкційного поєднання робочих параметрів приводу вагонів метрополітену за критерієм енергоспоживання для заданих умов експлуатації. Наукова новизна роботи полягає у розробці методики вибору найкра-щого поєднання параметрів системи «тяговий перетворювач - асинхронний двигун» за критерієм енергоефективності за заданими умовами експлуатації вагонів метрополітену. Практичне значення роботи полягає у можливості вибрати необхідну і достатню потужність перетворювача, виходячи з необхідної величини його життєвого циклу, і, тим самим, знизити вартість перетворювача і всього при-воду в цілому.uk-UAвагонметрополітенасинхронний привідтяговий привід рухомого складуперетворюваченергоспоживанняwagonmetroasynchronous drivetraction drive of rolling stocktransformerenergy consumptionВКРВибір конструктивних параметрів енергоефективного тягового приводу для поїздів метрополітенуSelection of Design Parameters of Energy-Efficient Traction Drive for Subway TrainMaster Thesis