Рибкін, Віктор ВасильовичКаленик, Костянтин Леонідович2012-05-282012-05-282009Рибкін, В. В. Особливості математичної моделі взаємодії колії та рухомого складу в межах стрілочного переводу / В. В. Рибкін, К. Л. Каленик // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2009. – Вип. 30. – С. 204–208. – DOI: 10.15802/stp2009/14631.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1068http://stp.diit.edu.ua/article/view/14631/12411http://stp.diit.edu.ua/article/view/14631UK: У даній роботі наведені особливості математичного моделювання взаємодії залізничних екіпажів та стрілочних переводів при русі на бокову колію. Розроблена та обгрунтована математична модель взаємодії з урахуванням наведених особливостей бокового напрямку стрілочного переводу.RU: В данной работе приведены особенности математического моделирования взаимодействия железнодорожных экипажей и стрелочных переводов при движении на боковой путь. Разработана и обоснована математическая модель взаимодействия с учетом приведенных особенностей бокового направления стрелочного перевода.EN: In this work the peculiarities of mathematical modeling of interaction of rail vehicles and switches when moving onto a side track are given. The mathematical model of interaction taking into account the given peculiarities of switch side direction is developed and approved.uk-uaвзаємодія колії та рухомого складуматематичні моделістрілочні переводивзаимодействие пути и подвижного составаматематические моделистрелочные переводыcommunication paths and rolling stockmathematical modelsturnoutsКККГОсобливості математичної моделі взаємодії колії та рухомого складу в межах стрілочного переводуОсобенности математической модели взаимодействия пути и подвижного состава в пределах стрелочного переводаFeatures of the Mathematical Model of the Interaction between Track and Rolling Stock within the SwitchArticle