Бобиль, Світлана Володимирівна2021-06-302021-06-302015Бобиль С. В. Особистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської/української мови студентами-іноземцями. Актуальні питання освіти і науки: матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 листопада 2015 р. : зб. наук. ст. Харків, 2015. С. 16–21. Повний текст.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/13814http://culturehealth.org/hogokz_knigi/Kn_produkc/Zbirnik/5_NANGU_2015.pdfUK: У статті розглядаються особливості формування іншомовної компетенції за умов використання особистісно зорієнтованого навчання. Автор розглядає сутність формування концепції особистісно зорієнтованої освіти студентів-іноземців, аналізує основні методичні вектори вивчення РЯІ / УЯІ за допомогою особистісно зорієнтованого підходу, описує основні принципи його реалізації у процесі формування іншомовної компетенції майбутнього інженера.RU: В статье рассматриваются особенности формирования иноязычной компетенции при личностно ориентированном обучении. Автор анализирует сущность формирования концепции личностно ориентированного похода при обучении студентов-иностранцев, основные методические векторы обучения русскому/украинскому языкам иностранных специалистов с помощью данного подхода, описывает основные принципы реализации данного подхода при формировании иноязычной компетенции будущего инженера.EN: The article discusses the features of formation of foreign language competence using individually oriented approach. The author examines the nature of the formation of the concept of personality-oriented education of foreign students, analyzes the main vectors of methodical study of the Russian / Ukrainian as a foreign language with this approach, describes the basic principles for the implementation of this approach during fformirovaniya foreign language competence of the future engineer.uk-UAособистісно зорієнтований підхіддиференціація знаньсамоідентифікаціяміжпредметний зв’язокличностно ориентированный подходдифференциация знаниймежпредметная связьpersonality-oriented approachthe differentiation of knowledgeinterdisciplinary communicationКГДОсобистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської / української мови студентами-іноземцямиЛичностно ориентированное обучение при изучении русского / украинского языка студентами-иностранцамиPersonal-Oriented Education While Studying Russian / Ukrainian Language Foreign StudentsArticle