Якимчук, Владислав Вікторович2023-01-062023-01-062022Якимчук В. В. Математичне моделювання відмов пристроїв залізничної автоматики : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 273 – залізничний транспорт / наук. керівник В. В. Лагута ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2022. 59 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/16287UKR: Магістерська робота виконана на 59 сторінках, містить 3 рисунка, 4 таблиці та 35 джерел літератури. В магістерській роботі проведено дослідження зі з’ясування взаємозв’язків між відмовами пристроїв залізничної автоматики на основі кореляційного аналізу та відношення толерантності. В роботі виконано аналіз методів структурного моделювання, обґрунтовано та описано обраний метод дослідження. Виконано статистичний аналіз відмов пристроїв залізничної автоматики та телемеханіки. За статистичними даними про відмови пристроїв системи залізничної автоматики та телемеханіки (СЗАТ) побудовано математичну модель на основі структурного моделювання. Отриману модель досліджено на адекватність. Розроблена модель є математичною моделлю короткострокового прогнозування. Результати роботи можуть бути використано для короткострокового прогнозування стану пристроїв СЗАТ за статистичними даними про відмови пристроїв СЗАТ. За результатами прогнозу може бути внесено корекції в діючу систему утримання пристроїв СЗАТ. За розробленою моделлю запропоновано рекомендації що до покращення системи утримання пристроїв СЗАТ.ENG: The master's thesis is completed on 59 pages, contains 3 figures, 4 tables and 35 literature sources. In the master's thesis, a study was conducted to find out the relationships between failures of railway automation devices based on correlation analysis and the tolerance ratio. The work analyzes the methods of structural modeling, substantiates and describes the selected research method. A statistical analysis of failures of railway automation and telemechanics devices was performed. A mathematical model based on structural modeling was built based on statistical data of device failures of the railway automation and telemechanics system (RATS). The obtained model was tested for adequacy. The developed model is a mathematical model of short-term forecasting. The results of the work can be used for short-term forecasting of the state of RATS devices based on statistical data of failures of RATS devices. According to the results of the forecast, corrections can be made to the current system of maintenance of RATS devices. Based on the developed model, recommendations for improving the maintenance system of RATS devices are proposed.uk-UAструктурне моделюваннянадійність систем залізничної автоматикисистеми утримання технічних об’єктівнадійність та діагностуванняпредикторні змінніstructural modelingreliability of railway automation systemsmaintenance systems of technical objectsreliability and diagnosticspredictor variablesВКРКАТМатематичне моделювання відмов пристроїв залізничної автоматикиMathematical Modeling of Failures of Railway Automation DevicesMasters Thesis