Пшинько, Александр НиколаевичВласова, Татьяна Ивановна2014-12-242014-12-242014Пшинько, А. Н. Студент как потребитель знания в «новой культуре» постмодерна : [препринт] / А. Н. Пшинько, Т. И. Власова // Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. ( Мелітополь, 12-13 червня 2014 р.). – Мелітополь, 2014. – С. 274–276. УДК 133.2:7.038.6http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3206О. Пшінько: ORCID 0000-0002-1598-2970; Т. Власова: ORCID: 0000-0001-5040-5733RU: Переход от «человека познающего» к «человеку, потребляющему знание» является краеугольным камнем постмодернизма. Превращение науки в производство «товара-знания» неминуемо ведет к умалению значения тех ее областей, которые не могут служить немедленной прикладной пользе, т. е. всей фундаментальной науки.UK: Перехід від «людини, що пізнає» до «людини, що споживає знання» є наріжним каменем постмодернізму. Перетворення науки у виробництво «товару-знання» неминуче веде до применшення значення тих її галузей, котрі не можуть служити швидкій прикладній користі, тобто усій фундаментальній науці.EN: The shift from the knower to the consumer of knowledge is considered to be the core of postmodernism. The transformation of science into the production of «commodity-science» inevitably leads to diminishing those scientific branches that do not serve the goal of the immediate application, that is the fundamental science.ru-RUпостмодернизмпотреблениеметанарративмеритократияидеологиякультурапостмодернізмспоживанняметанаративмеритократіяідеологіякультураpostmodernismconsumptiongrandnarrativesmeritocracyideologycultureКФПКУПББМСтудент как потребитель знания в «новой культуре» постмодерна (препринт)Студент як споживач знання в «новій культурі» постмодерну (препринт)The Student as a Consumer of Knowledge in the «New Culture» of Postmodernism (preprint)Article