Ольшевский, А. А.2018-01-172018-01-171959Ольшевский, А. А. Исследование тормозных колодок железнодорожных вагонов с целью повышения их эксплуатационных качеств : автореф. дис. ... канд. техн. наук / А. А. Ольшевский ; Днепропетр. ин-т инж. ж.-д. трансп. — Днепропетровск, 1959. — 12 с. Защита — 1959 г.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10328RU На основании выполненной работы для отливки тормозных колодок рекомендуется использовать фосфористый чугун. Применение такого чугуна к колодкам обеспечит уменьшение их износа и сокращение тормозного пути при малой изменяемости коэффициента трения в зависимости от скорости скольженияUK: На підставі виконаної роботи для відливання гальмівних колодок рекомендується використовувати фосфористий чавун. Застосування такого чавуну до колодок забезпечить зменшення їх зносу та скорочення гальмівного шляху при малій змінності коефіцієнта тертя в залежності від швидкості ковзання.автоматические тормозатормозные колодкитормозной путькоэффициент тренияавтоматичні гальмагальмівні колодкигальмівний шляхкоефіцієнт тертяautomatic brakesbrake padsbraking distancefriction coefficientИсследование тормозных колодок железнодорожных вагонов с целью повышения их эксплуатационных качествДослідження гальмівних колодок залізничних вагонів з метою підвищення їх експлуатаційних якостейArticle