Солдатов, Кім ІвановичЖурбенко, Михайло КузьмичКлючник, Сергій ВладиславовичМірошник, Віталій Анатолійович2015-04-152015-04-152012Визначення класів залізничних залізобетонних прогонових будов мостів за величиною пружних прогинів / К. І. Солдатов, М. К. Журбенко, С. В. Ключник, В. А. Мірошник // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. – 2012. – Вип. 3. – С. 187–193. – Бібліогр. в кінці ст. – DOI: 10.15802/bttrp2012/26528.2227-1252 (Print)2413-6212 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3631http://bttrp.diit.edu.ua/article/view/26528/23914http://bttrp.diit.edu.ua/article/view/26528В. Мірошник: ORCID 0000-0002-8115-0128; С. Ключник: ORCID 0000-0001-7771-8377UKR: У статті розглядається методика визначення вантажопідйомності залізобетонних прогонових будов під залізницю на основі виміру їх прогинів при статичних випробуваннях.RUS: В статье рассматривается методика определения грузоподъемности железобетонных пролетных строений под железную дорогу на основе измеренных прогибов при статических испытаниях.ENG: The method of determining the bearing capacity of the reinforced concrete spans under the railway by using the measurements of their sag under static tests is considered in this article.uk-UAвантажопідйомністьпрогонова будоватимчасове вертикальне навантаженняжорсткість елементу, що згинаєтьсяпрогинкласгрузоподъемностьпролетное строениевременная вертикальная нагрузкажесткость изгибаемого элементапрогибклассbearing capacityspantemporary vertical loadbending stiffness of the elementdeflectionclassКМТВизначення класів залізничних залізобетонних прогонових будов мостів за величиною пружних прогинівОпределение классов железнодорожных железобетонных пролётных строений мостов по величине упругих прогибовDetermining the Class of the Railway Reinforced Concrete Spans of the Bridges by Considering the Magnitude of the Elastic SagsArticle