Білоус, Валентина СтепанівнаБровчак, Людмила Сидорівна2021-03-252021-03-252020Білоус В. С., Бровчак Л. С. Роль бібліотеки у формуванні інклюзивної компетентності майбутніх педагогів: актуальність, напрями, досвід : [презентація]. University Library at a New Stage of Social Communications Development : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Дніпро, 8–9 жовт. 2020 р.). Дніпро, 2020. URL: http://conflib.diit.edu.ua/Conf_univ_Library2020/paper/view/22161/11398.http://conflib.diit.edu.ua/Conf_univ_Library2020/paper/view/22161/11398http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/13123UK: У пропонованій статті здійснено короткий огляд актуального стану впровадження інклюзії в Україні. Визначено термін інклюзивна освіта та показано важливість підготовки висококваліфікованих педагогів в умовах інклюзивної освіти. Акцентовано увагу на досвід роботи бібліотеки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського щодо створення інклюзивного бібліотечного простору.EN: The proposed article provides a brief overview of the current state of inclusion implementation in Ukraine. The term inclusive education is defined and the importance of training highly qualified teachers in the conditions of inclusive education is shown. Emphasis is placed on the experience of the library of Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University in creating an inclusive library space.uk-UAінклюзивна освітаінклюзивна компетентністьінклюзивне середовищеінклюзивна бібліотекабібліотека Вінницького педагогічного університетуinclusive educationinclusive competenceinclusive environmentinclusive libraryVinnytsia Pedagogical University libraryРоль бібліотеки у формуванні інклюзивної компетентності майбутніх педагогів: актуальність, напрями, досвід (презентація)The Role of the Library in the Formation of Inclusive Competence of Future Teachers: Relevance, Directions, Experience (presentstion)Presentation