Петренко, Володимир ДмитровичГузченко, Віктор ТрохимовичТютькін, Олексій Леонідович2014-10-152014-10-152008Петренко, В. Д. Числовий аналіз напружено-деформованого стану залізничного насипу із варіантами підсилення його конструкції / В. Д. Петренко, В. Т. Гузченко, О. Л. Тютькін Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2008. – Вип. 21. – С. 150–158. – DOI: 10.15802/stp2008/16301.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2770http://stp.diit.edu.ua/article/view/16301/14998http://stp.diit.edu.ua/article/view/16301В. Петренко: ORCID 0000-0002-5902-6155; В. Гузченко: ORCID 0000-0001-7865-58816; О. Тютькін: ORCID 0000-0003-4921-4758UKR: В статті наведені результати числового аналізу напружень і деформацій залізничного насипу із варіантами його підсилення залізобетонними плитами і компенсаційним шаром.RUS: В статье приведены результаты численного анализа напряжений и деформаций железнодорожной насыпи с вариантами ее усиления железобетонными плитами и компенсационным слоем.ENG: In the article the results of numerical analysis of tensions and deformations of railway embankment with the variants of its strengthening by reinforced concrete plates and compensative layer are presented.uk-UAнапруженнязалізничний насипплитанапряжениежелезнодорожная насыпьtensionrailway embankmentplateКТОФЧисловий аналіз напружено-деформованого стану залізничного насипу із варіантами підсилення його конструкціїЧисленный анализ напряженно-деформированного состояния железнодорожной насыпи с вариантами усиления его конструкцииNumerical Analysis of Stress-Strain State of the Railway Embankment with Options for Strengthening its DesignArticle