Баб’як, Микола Олександрович2014-12-112014-12-112012Бабяк, М. О. Взаємодія електровозів постійного струму 2ЕС6 та 2ЕС10 з контактною мережею на Львівській залізниці при експлуатаційних випробовуваннях / М. О. Бабяк // Електрифікація транспорту. – 2012. – № 4. – С. 70–74. – DOI: 10.15802/etr.v0i4.18056.2307-4221 (print)2312-6574 (online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3060http://etr.diit.edu.ua/article/view/18056/15805http://etr.diit.edu.ua/article/view/18056М. Баб'як: ОRCID 0000-0001-5125-9133UK: У роботі проаналізовано характеристики електровозів ВЛ10 та ВЛ11м, які експлуатуються на Львівській залізниці. Дана оцінка схем формування поїздів з цими електровозами в голові та хвості поїзда на Карпатському перевалі в залежності від його ваги. Розглянуто перспективу заміни старих електровозів сучасним російським рухомим складом третього покоління 2ЕС6 та 2ЕС10. Наведено зауваження до взаємодії електровозів 2ЕС6 та 2ЕС10 з контактною мережею на ділянці Львів – Мукачево – Чоп під час експлуатаційних випробовувань на Львівській залізниці. Сформовано рекомендації щодо усунення недоліків при експлуатації нових струмоприймачів та силової схеми електровозів на рівнинних та гірських ділянках у режимі тяги та рекуперативного гальмування.RU: В работе проанализированы характеристики электровозов ВЛ10 и ВЛ11м, которые эксплуатируются на Львовской железной дороге. Дана оценка схем формирования поездов с этими электровозами в голове и хвосте поезда на Карпатском перевале в зависимости от его веса. Рассмотрена перспектива замены старых электровозов современным российским подвижным составом третьего поколения 2ЕС6 и 2ЕС10. Приведено замечание к взаимодействию электровозов 2ЕС6 и 2ЕС10 с контактной сетью на участке Львов – Мукачево – Чоп во время эксплуатационных испытаний на Львовской железной дороге. Сформированы рекомендации относительно устранения недостатков при эксплуатации новых токоприемников и силовой схемы электровозов на равнинных и горных участках в режиме тяги и рекуперативного торможения.EN: Descriptions of electric locomotives of Vl10 and Vl11m are in-process analyzed, which are exploited on the Lvov ferrous road. The estimation of charts of forming of trains is given with these electric locomotives in a head and tail of train on the mountain pass of Carpathians depending on his weight. The prospect of replace-ment of old electric locomotives modern Russian mobile composition of the third generation is considered 2ǭǹ6 and 2ǭǹ10. A remark to co-operation of electric locomotives is resulted 2ǭǹ6 and 2ǭǹ10 with a contact network on the area of Lions – Mukachevo – Chop during operating tests on the Lvov ferrous road. Formed recommen dation in relation to the removal of failings during exploitation of new pantographs and power chart of electric locomotives on flat and mountain areas in the modes of traction and braking.uk-UAелектровозпостійний струмконтактна мережаструмоприймачвипробуванняэлектровозпостоянный токконтактная сетьтокоприемникиспытанияelectric locomotiveDCcontact networkpantographtestsКТТ (ЛФ)Взаємодія електровозів постійного струму 2ЕС6 та 2ЕС10 з контактною мережею на Львівській залізниці при експлуатаційних випробовуванняхВзаимодействие электровозов постоянного тока 2ЕС6 И 2ЕС10 с контактной сетью на Львовской железной дороге при эксплуатационных испытанияхCooperation of Electric Locomotives of Direct- Current 2ec6 and 2ec10 with a Contact Network on the Lvov Ferrous Road at Operating TestsArticle