Шляховий, Павло Юрійович2024-06-042024-06-042024Шляховий П. Ю. Науково-технічний супровід на етапі проєктування реконструкції автомобільної дороги : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 192 – Будівництво та цивільна інженерія / наук. керівник М. Б. Курган ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2024. 109 с.https://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/18691UKR: Магістерська дипломна робота виконана на 109 сторінках, містить 22 ілюстрації, 7 таблиць та 31 джерело. Магістерську роботу присвячено реалізації наукового дослідження в проекті автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь. У роботі проведено науково-технічний супровід при впровадженні нових технологій, методик та матеріалів в дорожньому будівництві. Методи дослідження базуються на використанні статистичного аналізу й натурних спостережень для визначення параметрів плану, поздовжнього профілю і технічного стану автомобільної. У магістерській роботі проведено огляд наукових досліджень щодо науково-технічного супроводу, роботи дорожнього покриття із застосуванням відходів промисловості. Наведено результати розрахунку різних типів дорожнього одягу на етапі проектування із застосуванням як природніх матеріалів, так і відходів промислових підприємств. Проаналізовано технічні та економічні аспекти чотирьох варіантів дорожнього одягу. За результатами виконаних розрахунків наведено рекомендації щодо обґрунтування найбільш раціонального варіанту дорожнього одягу та надана оцінка надійності їхньої роботи.ENG: Master's thesis «Scientific and technical support of implementation of new technologies, methods and materials in road construction», Pages: 109, Illustrations: 22, Tables: 7, References: 31 The master's thesis is devoted to the implementation of a scientific research project for the N-08 Boryspil - Dnipro - Zaporizhia (via Kremenchuk) - Mariupol highway. The work provides scientific and technical support for the introduction of new technologies, methods, and materials in road construction. The research methods are based on the use of statistical analysis and field observations to determine the parameters of the plan, longitudinal profile, and technical condition of the highway. The master's thesis reviews scientific research on scientific and technical support, road pavement construction using industrial waste. The results of calculations of different types of road pavements at the design stage are presented using both natural materials and industrial waste. The technical and economic aspects of four pavement options are analyzed. Based on the results of the calculations, recommendations are given for choosing the most rational pavement option and an assessment of their reliability is provided.ukплан автомобільної дорогипоздовжній профільавтодорожнє покриттянадійність дорожнього покриттязоло-виносшлаковий щебіньhighway planlongitudinal profileroad pavementpavement reliabilityfly ashslag aggregateВКРКТІTECHNOLOGYНауково-технічний супровід на етапі проєктування реконструкції автомобільної дорогиScientific and Technical Support During the Design Stage of the Reconstruction of a HighwayMaster Thesis