Легка, Ольга Василівна2022-03-292022-03-292021Легка О. В. Підвищення тягових властивостей електровозів шляхом використання плавного регулювання послаблення поля тягових двигунів : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 141 – електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / наук. керівник А. М. Афанасов ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2021. 62 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/14931UKR: Об'єктом розробки є тяговий е лектропривод вантажного електровозу пості йного струму с плавним регулюванням опору пускових резисторів та плавним регулюванням послаблення збудження тягових електричних двигунів. У першому розділі розглянуто існуючі способи плавного регулювання збудження тягових двигунів. Розглянуто досвід використання плавного регулювання збудження тягових двигунів на електропоїзді ЭР200. У другому розділі запропоновано електричну схему широтно - імпульсного регулятора збудження та розглянуто основні принципи такого регулювання. У третьому розділі запропоновано структуру силової схеми електровоза постійного струму з плавним регулюванням опору пускових реостатів в колах тягових двигунах. Запропоновано плавне тиристорне регулювання послаблення тягових двигунів на безреостатних позиціях. Четвертий розділ присвячено розробці функціональної схеми системи автоматичного керування, яка забезпечує с табілізацію пускового струму та вирівнювання значень струмів в паралельних гілках силової схеми електровозу. У п’ятому розділі проведено оцінку тяговим властивостям електровозу з плавним регулюванням збудження тягових двигунів.uk-UAелектровозпостійний струмреостатний пусктяговий електричний двигунтиристорімпульс не регулюванняпослаблення поляавтоматичне керуванняelectric locomotiveDCrheostat starttraction electric motorthyristorautomatic controlВКРКЕРСПідвищення тягових властивостей електровозів шляхом використання плавного регулювання послаблення поля тягових двигунівIncreasing Traction Properties of Electric Locomotives by using Smooth Adjustment of Loosening of the Field of Traction MotorsMasters Thesis