Хоменко, Ірина Юріївна2013-03-142013-03-142012Хоменко, І. Ю. Удосконалення конструкції привода генератора від торця осі колісної пари / І. Ю. Хоменко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2012. – Вип. 41. – С. 43–46. – DOI: 10.15802/stp2012/7363.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1578http://stp.diit.edu.ua/article/view/7363http://stp.diit.edu.ua/article/view/7363/6211І. Хоменко: ORCID 0000-0002-1026-2720UK: Розглянута можливість збільшення тягової здатності привода ТРК від торця осі з метою забезпечення енергією системи кондиціювання пасажирського вагона при двогенераторній системі енергозабезпечення. Проведено випробування пасів ХРС німецької фірми «Continental ContiTech», які підтвердили можливість їх використання з метою покращення характеристик привода.RU: Рассмотрена возможность увеличения тяговой мощности привода ТРК от торца оси с целью обеспечения энергией системы кондиционирования пассажирского вагона при двухгенераторной системе енергоснабжения. Проведены испытания ремней ХРС немецкой фирмы «Continental ContiTech», которые подтвердили возможность их использования с целью улучшения характеристик привода.EN: The possibility of the traction capacity increase of the belt drive TRK is examined. This was done for the purpose of air conditioning system of passenger car with double-generator system energy supplying. Belts XPC (made by the German firm «Continental ContiTech») testing were conducted. The results confirmed the possibility of their usage in order to improve belt drive TRK characteristics.uk-UAпривід генератораклинопасова передачапривод генератораклиноременная передачаdrive generatormultiple V-beltКВВГУдосконалення конструкції привода генератора від торця осі колісної париУсовершенствование конструкции привода генератора от торца оси колесной парыBelt Drive Construction ImprovementArticle