Maksimczuk, W. F.Kuzniecov, Walery G.Kalasznikov, K. A.Kiriluk, T. l.2014-12-252014-12-252013Badania Rezerw Zasilania Poprzez Racjonalne Rozmieszczenie Pociagow na Odcinku / W. F. Maksimczuk, W. G. Kuzniecov, K. A. Kalasznikov, T. l. Kiriluk // Infrastruktura transportu. – 2013. – № 2. – С. 28–31.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3224В. Кузнецов: ORCID 0000-0003-4165-1056, Т. Кирилюк (Друбецкая): ORCID 0000-0002-8580-9719PL: Przeprowadzono badanie czynnikow okreslajctcych wielkosc strat mocy w sieci trakcyjnej. Nastepnie okreslono zaleinosci pomiedzy wielkoscict strat mocy w sieci trakcyjnej a liczbct pocictgow i ich dyslokacjct na odcinkach miedzypodstacyjnych.UK: Проведено дослідження факторів, що визначають величину втрат потужності в тяговій мережі. Визначено залежності величини втрат потужності в тяговій мережі від кількості поїздів та їх дислокації на міжпідстанційній зоні.RU: Проведено исследование факторов, определяющих величину потерь мощности в тяговой сети. Определены зависимости величины потерь мощности в тяговой сети от количества поездов и их дислокации на межподстанционной зоне.EN: Factors that determine the value of the power losses in the traction network are investigated. Determinations between value of power losses in traction network and the number of trains and their disposition in the area are determined.polskiвтрати електроенергіїтягова мережапоїздрозташуванняпотери электроэнергиитяговая сетьпоездрасположениеloss of electricitytraction networktrainlocationКІСЕBadania Rezerw Zasilania Poprzez Racjonalne Rozmieszczenie Pociagow na OdcinkuДослідження резервів енергозбереження за рахунок раціональної розстановки поїздів на ділянціИсследование резервов энергосбережения за счет рациональной расстановки поездов на участкеInvestigation Reserves of Energy Saving by the Way of Rational Arrangement of Trains in the AreaArticle