Буряк, Сергій Юрійович2020-03-272020-03-272013Буряк, С. Ю. Контроль стану поверхні кочення коліс рухомого складу залізниць акустичним методом / С. Ю. Буряк // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. – 2013. – № 6. – С. 58–65. – DOI: 10.15802/ecsrt2013/51289.2223–5620 (Print)2411–1554 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11874http://ecsrt.diit.edu.ua/article/view/51289http://ecsrt.diit.edu.ua/article/view/51289/pdf_47С. Буряк: ORCID: 0000-0002-8251-785XUK: Наведено методи виявлення дефектів та відхилень від норми поверхні кочення колеса, які застосовуються в теперішній час, також їх переваги та недоліки. Запропоновано власний метод виявлення пошкоджень поверхні кочення колеса на основі діагностування за звуком.RU: Приведены методы выявления дефектов и отклонений от нормы поверхности катания колеса, которые применяются в настоящее время, а также их преимущества и недостатки. Предложено собственный метод выявления повреждений поверхности катания колеса на основе диагностирования по звуку.EN: The methods of detecting defects and deviations from the surface norm of the rolling wheel used today, as well as their advantages and disadvantages, are presented. A proprietary method for detecting wheel surface damage based on sound diagnosis is proposed.uk-UAколісні паридіагностування за звукомдефекти поверхні коченняпошкодження колісних паравтоматизовані системи визначення дефектівколесная парадиагностирование по звукудефекты поверхности катанияповреждения колесных паравтоматизированные системы определения дефектовwheelsound diagnosticsdefects on the wheel surfacewheel damageautomated determination of defectsКАТЗКонтроль стану поверхні кочення коліс рухомого складу залізниць акустичним методомКонтроль состояния поверхности катания колес подвижного состава железных дорог акустическим методомControlling the Condition of the Rolling Surface of the Rolling Stock wheels by the Acoustic MethodArticle