Мямлін, Сергій ВіталійовичБарановський, Денис Миколайович2013-02-042013-02-042011Мямлін, С. В. Дослідження характеру і величини зносу трибосистем дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць / С. В. Мямлін, Д. М. Барановський // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2011. – Вип. 37. – С. 44–50. – DOI: 10.15802/stp2011/9438.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1460http://stp.diit.edu.ua/article/view/9438/8201http://stp.diit.edu.ua/article/view/9438С. Мямлін: ORCID 0000-0002-7383-9304; Д. Барановський: ORCID 0000-0002-6516-2794UK: У роботі наведено результати експериментальних досліджень характеру та величини зносу відповідальних трибосистем циліндропоршневої групи та кривошипно-шатунного механізму дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць. Показано, що характер зносу гільз циліндрів та шийок колінчастого валу негативно впливають на техніко-експлуатаційні параметри і лімітують ресурс дизелів у цілому. Величина зносу пропорційна напрацюванню дизелів, але спостерігаються випадки значних відхилень значень величини та інтенсивності зносу деталей відповідальних трибосистем, які впливають на встановлений ресурс дизелів до капітального ремонту.RU: В работе приведены результаты экспериментальных исследований характера и величины износа ответственных трибосистем цилиндропоршневой группы и кривошипно-шатунного механизма дизелей специального самоходного подвижного состава железных дорог. Показано, что характер износа гильз цилиндров и шеек коленчатого вала негативно влияют на технико-эксплуатационные параметры и лимитируют ресурс дизелей в целом. Величина износа пропорциональна наработке дизелей, но наблюдаются случаи значительных отклонений значений величины и интенсивности износа деталей ответственных трибосистем, которые влияют на установленный ресурс дизелей до капитального ремонта.EN: In the paper the results of experimental research of wear character and value of responsible tribosystem of cylinder-and-piston group and crank-and-conrod mechanism of diesels for the special self-propelled railway rolling stock are presented. It is shown that the character of wear of cylinder shells and crankpins affect negatively the technicaloperating parameters and limit the resource of diesels as a whole. The wear value is proportional to operating time of diesels, but there are the cases of considerable deviations of value and intensity of wear of parts of responsible tribosystems, which affect the set resource of diesels before a major overhaul.uk-UAтрибосистема циліндропоршневої групикривошипно-шатунний механізмзносдизельспеціальний самохідний рухомий склад залізницьтрибосистема цилиндропоршневой группыкривошипно-шатунный механизмизносдизельспециальный самоходный подвижной состав железных дорогtribosystem of cylinder-and-piston groupcrank-and-conrod mechanismweardieselspecial selfpropelled railway rolling stockНДІКВВГДослідження характеру і величини зносу трибосистем дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізницьИсследование характера и величины износа трибосистем дизелей специального самоходного подвижного состава железных дорогAnalysis Values’ Characteristics of Diesels Tribosystems of Depreciation for Special Rail Self-Contained Rolling StockArticle