Мілянич, Андрій Романович2017-07-312017-07-312017Мілянич, А. Р. Оптимальне управління стохастичними системами технологічних процесів ремонтних робіт вантажних вагонів / А. Р. Мілянич // Вісник Східноукр. нац. ун-ту ім. Володимира Даля. – 2017. – Вип. 4 (234). – С. 162–167.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10138A. Мілянич: ORCID 0000-0003-3583-792XUK: У статті автором розглянуто питання оптимізації технологічних процесів ремонтних робіт вантажних вагонів, розробки пов’язані із оптимізацією, які мали адаптацію на підвищення надійності та тривалої експлуатації засобів рухомого складу залізниці. Виконано розрахунок нелінійної системи першого порядку із зовнішніми випадковими збудженнями, який показує, що метод оптимізації планування технологічним процесом ремонту вантажних вагонів дозволяє ціною лише незначних фінансових витрат та втрат робочого часу зменшити дисперсію вихідного сигналу, тобто, кінцевого результату ремонтних робіт.RU: В статье автором рассмотрены вопросы оптимизации технологических процессов ремонтных работ грузовых вагонов, разработки связаны с оптимизацией, которые имели адаптацию на повышение надежности и длительной эксплуатации средств подвижного состава. Выполнен расчет нелинейной системы первого порядка с внешними случайными возбуждениями, который показывает, что метод оптимизации планирования технологическим процессом ремонта грузовых вагонов позволяет цене лишь незначительные финансовых затрат и потерь рабочего времени уменьшить дисперсию выходного сигнала, то есть, конечного результата ремонтных работ.EN: In the article the author considers the questions of optimization of technological processes of repair works of freight cars, development is related to optimization, which had an adaptation for increasing the reliability and long-term operation of rolling stock. The calculation of a first-order nonlinear system with external random excitations is performed, which shows that the planning optimization method for the technological process of repairing freight cars allows the price to reduce the variance of the output signal, that is, the final result of the repair work, only by insignificant financial expenses and work time losses.uk-UAвантажні вагониоптимізаціятехнологічні процесинадійністьнесправністьгрузовые вагоныоптимизациятехнологические процессынадежностьнеисправностьfreight carsoptimizationtechnological processesreliabilitymalfunctionКРС (ЛФ)Оптимальне управління стохастичними системами технологічних процесів ремонтних робіт вантажних вагонівОптимальное управление стохастическими системами технологических процессов ремонтных работ грузовых вагоновOptimum Control of Stochastic Systems of Technological Processes of Repair Works of Freight CarsArticle