Вакуленко, Ігор ОлексійовичПерков, Олег МиколайовичАнофрієв, Василь ГригоровичКрот, В. С.2014-10-202014-10-202008Аналіз причин виникнення дефектів на поверхні кочення залізничних коліс / І. О. Вакуленко, О. М. Перков, В. Г. Анофрієв, В. С. Крот // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2008. – Вип. 21. – С. 269–271. – DOI: 10.15802/stp2008/15832.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2790http://stp.diit.edu.ua/article/view/15832/14978http://stp.diit.edu.ua/article/view/15832І. Вакуленко: ORCID 0000-0002-7353-1916; В. Анофриев: ORCID 0000-0002-0622-9231UKR: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пружно-пластичної деформації за рахунок циклічної зміни температур під час гальмування.RUS: Возникновение разрушения железнодорожного колеса обусловлено формированием высоких локальных напряжений от неоднородной упруго-пластической деформации при циклической смене температур при торможении.ENG: The destruction occurrence in a railroad wheel is caused by formation of the high local stresses produced by the inhomogeneous elastic-plastic deformation when the cyclic temperature change takes place during and after braking using brake shoes.uk-UAколесодеформаціятемпературадеформацияwheeldeformationtemperatureКТМКВВГАналіз причин виникнення дефектів на поверхні кочення залізничних колісАнализ причин возникновения дефектов на поверхности катания железнодорожных колесThe Analysis of the Defects Causes on the Surface of the Rolling Train WheelsArticle