Костюк, Михайло ДмитровичПшінько, Олександр МиколайовичПетренко, Володимир ДмитровичЦепак, Станіслав Владиславович2014-02-192014-02-192003Обґрунтування наукових напрямків механіки грунтів при підвищенні швидкості рухомого складу залізниць / М. Д. Костюк, О. М. Пшінько, В. Д. Петренко, С. В. Цепак // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2003. – Вип. 1. – С. 149–152. – DOI: 10.15802/stp2003/21514.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2057http://stp.diit.edu.ua/article/view/21514/19014http://stp.diit.edu.ua/article/view/21514О. Пшінько: ORCID 0000-0002-1598-2970; В. Петренко: ORCID 0000-0002-5902-6155UKR: Проведені порівняльні розрахунки земляного залізничного полотна та виявлені закономірності впливу навантаження на зміну напружень.RUS: Проведены сравнительные расчеты земляного железнодорожного полотна и определены закономерности влияния нагрузки на изменение напряжений.ENG: Comparative calculations of earthen railway bed have been performed and regularities of the influence of loading onto change of strains have been determined.uk-UAзалізничне полотножелезнодорожное полотноrailway bedКУПББМКТОФОбґрунтування наукових напрямків механіки грунтів при підвищенні швидкості рухомого складу залізницьОбоснование научных направлений механики грунтов при повышении скорости подвижного состава железных дорогJustification of Scientific Fields of Soil Mechanics with Increasing the Speed of Railway Rolling StockArticle