Серченко, Максим Сергійович2022-01-132022-01-132021Серченко М. С. Цифрова система діагностування рейкових кіл на перегоні 50 Гц : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 273 – залізничний транспорт / наук. керівник В. І. Профатилов ; Укр. держ. ун-т науки і техногогій. Дніпро, 2021. 66 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/14410UK: Магістерська робота виконана на 66 сторінках, містить 24 рисунка, 2 таблиці та 16 джерел літератури. В магістерській роботі приведений аналіз існуючих сучасних систем діагностики, виконаний аналіз несправностей, які виникають у пристроях автоматики та у рейкових колах. Приведено основні вимоги до рейкових кіл, проведений вибір точок для контролю параметрів сигнальних точок систем автоблокування. Розроблена математична модель розрахунку рейкових кіл 50 Гц та оснований на даній моделі метод автоматизованої діагностики рейкових кіл. Розроблена структурна схема автоматизованої системи діагностики рейкових кіл, розроблена принципова схема лінійного контролера, приведений алгоритм роботи лінійного контролера та технічні характеристики мікроконтролера. Мета дослідження – розробка методу автоматизованого діагностування рейкових кіл на перегоні з частотою 50 Гц. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. Впровадження методу автоматизованого діагностування рейкових кіл кодового автоблокування з частотою 50 Гц дозволить знизити експлуатаційні витрати, підвищити надійність роботи рейкових кіл та підвищити безпеку руху поїздів на перегонах.EN: The master's thesis is made on 66 pages, contains 24 figures, 2 tables and 16 sources of literature. The master's thesis presents an analysis of existing modern diagnostic systems, analysis of faults that occur in automation devices and in rail circuits. The basic requirements to rail circuits are given, the choice of points for control of parameters of signal points of automatic block systems is carried out. The mathematical model for calculating 50 Hz rail circuits has been developed and a method of automated rail circuit diagnostics based on this model has been developed. The structural diagram of the automated system of diagnostics of rail circuits has been developed, the schematic diagram of the linear controller has been developed, the algorithm of the linear controller operation and the technical characteristics of the microcontroller are given. The purpose of the study is to develop a method of automated diagnosis of rail circuits at a race with a frequency of 50 Hz. Field of application: train traffic control system by rail. Conclusion. The introduction of the method of automated diagnostics of rail circles of code autoblock with a frequency of 50 Hz will reduce operating costs, increase the reliability of rail circles and increase the safety of trains at races.uk-UAдіагностика рейкових кілрежими роботи рейкових кілPIC-мікроконтролерCAN-контролерзалізнична автоматикамікропроцесорна системаdiagnostics of rail circuitsoperating modes of rail circuitsPIC-microcontrollerCAN-controllerrailway automationmicroprocessor systemВКРКАТЦифрова система діагностування рейкових кіл на перегоні 50 ГцDigital Diagnostic System of Signal Track Circuits 50 Hz on Station to Station BlockMasters Thesis