Старина, Роман Олександрович2022-12-292022-12-292022Старина Р. О. Обґрунтування технології спорудження трьохсклепінчастої пілонної станції метрополітену з використанням НАТМ : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 192 – будівництво та цивільна інженерія / наук. керівник В. П. Купрій ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2022. 55 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/16242UKR: Магістерська робота виконана на 55 сторінках, містить 22 ілюстрації, 2 таблиці та 12 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз впливу геологічних та гідрогеологічних умов будівництва на технологію спорудження станції із збірного залізобетону. Розроблена просторова скінченно-елементна модель трьохсклепінчастої пілонної станції метрополітену. Виконані розрахунки пілонної станції метрополітену глибокого закладення із збірного залізобетону на етапах спорудження. Проведене обґрунтування технології спорудження пілонної станції метрополітену глибокого закладення із залізобетонних блоків з використанням NATM. Мета дослідження – обґрунтування технології спорудження трьохсклепінчастої пілонної станції метрополітену із залізобетонних блоків з використанням NATM. Об’єкт дослідження – трьохсклепінчаста пілонна станція метрополітену. Метод дослідження – метод скінченних елементів.ENG: The master's thesis consist of 55 pages, contains 22 illustrations, 2 tables and 12 sources. In the master's thesis an analysis of the influence of geological and hydrogeological construction conditions on the technology of building a station from precast concrete was performed. A comparative analysis of the methods of constructing an escalator tunnel in a weak soil massif was carried out. A 3D finite-element model of the three-vaulted pylon metro station was developed. Calculations of the deep contour interval precast concrete metro pylon station at the construction stages have been made. The substantiation of the technology for the construction of a subway pylon station of deep contour interval from reinforced concrete blocks using NATM was carried out. The purpose of the research is rationale for the construction technology of a three-vaulted pylon metro station using NATM. The object of research is a three-vaulted pylon metro station. The research method is the finite element method.uk-UAтрьохсклепінчаста пілонна станціяметрополітеноправанапружено-деформований станметод скінченних елементівтехнологія спорудженняthree-vaulted pylon metro stationmetroliningNATMstress-strain statefinite element methodconstruction technologyКТІВКРОбґрунтування технології спорудження трьохсклепінчастої пілонної станції метрополітену з використанням НАТМRationale for the Construction Technology of a Three-Vaulted Pylon Metro Station using NATMMasters Thesis