Шарафан, Максим Олексійович2021-03-052021-03-052020Шарафан М. О. Підвищення коефіцієнта потужності електропоїздів змінного струму в режимі рекуперації : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 141 – електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / наук. керівник О. І. Саблін ; Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. Дніпро, 2020. 75 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/12932UK: Метою роботи є підвищення коефіцієнта потужності моторвагонного рухомого складу змінного струму в режимі рекуперативного гальмування на основі вдосконалення випрямно-інверторних перетворювачів, випрямних установок збудження і способів їх управління. Наукова новизна роботи полягає у вдосконаленні способу управління ВІП моторного вагона на базі IGBT-транзисторів, що забезпечує симетрію змінного струму щодо напруги мережі та підвищує коефіцієнт потужності електропоїзда в режимі рекуперативного гальмування. Практичне значення роботи полягає у можливості досліджувати електромагнітні процеси роботи моторного вагона електропоїзда зі штатними тиристорними і пропонованими транзисторними ВІП, ВУВ в режимі рекуперативного гальмування і способи їх управління.uk-UAкоефіцієнт потужностімоторвагонний рухомий складзмінний струмрекуперативне гальмуванняpower factoralternating currentregenerative brakingВКРПідвищення коефіцієнта потужності електропоїздів змінного струму в режимі рекупераціїTheme Increasing the Power Factor of AC Electric Trains in the Recovery Mode TrainMaster Thesis