Погуляка, Єгор Віталійович2023-11-022023-11-022023https://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/17700UKR: Бакалаврська робота виконана на 96 сторінках, містить 34 рисунка, 3 таблиці та 10 використаних джерела. В бакалаврській роботі було розглянуто сутність розробки комп’ютерних ігор, її актуальність, жанри ігор, існуючі ігрові рушії, атмосферу та ігрові механіки в іграх, організацію команди з середовищем розробки, використання Blueprint та Behavior Tree в Unreal Engine 5, розробка ворогів у грі, а також тестування відеоігор. Мета дослідження полягає в розробці відеогри на рушії Unreal Engine 5 з використанням двох основних підходів: програмування на мові С++ і використання схеми візуального програмування Blueprint. Об’єкт дослідження – комп’ютерна гра у жанрі пригодницький шутер від першої особи.ENG: The bachelor's work is completed on 96 pages, contains 34 figures, 3 tables and 10 used sources. The bachelor thesis considered the essence of computer game development, its relevance, game genres, existing game engines, atmosphere and game mechanics in games, team organization with a development environment, the use of Blueprint and Behavior Tree in Unreal Engine 5, the development of enemies in the game, as well as video game testing. The purpose of the research is to develop a video game using the Unreal Engine 5 engine using two main approaches: programming in the C++ language and using the Blueprint visual programming scheme. The object of the research is a computer game in the first-person adventure shooter genre.ukкомп’ютерна гратестування відеоігоррозробка ігрових механікпроектний менеджментSVNUnreal Engine 5C++BlueprintBehavior Treecomputer gamevideo game testinggame mechanics developmentproject managementВКРКІТTECHNOLOGYTECHNOLOGY::Information technology::Computer scienceРозробка ядра комп’ютерної гри жанру пригод на Unreal EngineDevelopment of the core of an adventure PC game on Unreal EngineBachelor Thesis