Рибкін, Віктор ВасильовичКурган, Микола БорисовичХаліпова, Наталія ВолодимирівнаХарлан, Володимир Іванович2014-02-112014-02-112003Обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар'єрних місць при реконструкції залізниці / В. В. Рибкін, М. Б. Курган, Н. В. Халіпова, В. І. Харлан // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2003. – Вип. 1. – С. 74–83. – DOI: 10.15802/stp2003/21477.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2018http://stp.diit.edu.ua/article/view/21477/18970http://stp.diit.edu.ua/article/view/21477М. Курган: ORCID 0000-0002-8182-7709; Н. Халіпова: ORCID 0000-0001-5605-6781UK: Запропонований підхід обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар’єрних місць базується на моделюванні просторових коливань вантажного і пасажирського вагонів, що забезпечує комфортабельність їзди пасажирів при провадженні швидкісного руху.RU: Предложен подход обоснования параметров плана линии для ликвидации барьерных мест, который базируется на моделировании пространственных колебаний грузового и пассажирского вагонов и обеспечивает комфортабельность езды пассажиров при введении скоростного движения.EN: An approach has been proposed to substantiation of the track plane parameters with the aim of removal of barrier places. The approach is based on modelling spatial fluctuations of freight and passenger cars and provides for comfort of passenger journeys at introduction of high-speed traffic.uk-UAліквідація бар’єрних місцьвагонишвидкісний рухликвидация барьерных мествагоныскоростное движениеremoval of barrier placescarshigh-speed trafficКККГКПБДОбґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар’єрних місць при реконструкції залізниціОбоснование параметров плана линии для ликвидации барьерных мест при реконструкции железной дорогиSubstantiation of Parameters of the Plan to Eliminate the Barrier Lines Include the Renovation of the RailwayArticle