Козаченко, Дмитро МиколайовичЛевицький, Ілля ЮхимовичБолвановська, Тетяна Валентинівна2013-03-152013-03-152012Козаченко, Д. М. Дослідження впливу швидкості розпуску составів на переробну спроможність сортувальних гірок / Д. М. Козаченко, І. Ю. Левицький, Т. В. Болвановська // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2012. – Вип. 41. – С. 61–63. – DOI: 10.15802/stp2012/7667.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1581http://stp.diit.edu.ua/article/view/7667http://stp.diit.edu.ua/article/view/7667/6515Д. Козаченко: ORCID 0000-0003-2611-1350; Т. Болвановська: ORCID 0000-0001-6462-8524UKR: В статті виконано дослідження впливу швидкості розпуску составу на умови розділення відчепів та кількість вагонів, що потребують повторного сортування через нерозділення їх на розділових стрілках. Удосконалено методику розрахунку переробної спроможності сортувальних гірок.RUS: В статье выполнено исследование влияния скорости роспуска состава на условия разделения отцепов и количество вагонов, требующих повторной сортировки из-за неразделения их на разделительных стрелках. Усовершенствована методика расчета перерабатывающей способности сортировочных горок.ENG: In this paper the influence of rate of breaking up of train sets on conditions of uncoupling the train cuts and the number of cars, which need repeated marshalling due to their non-separation on hump switches, is investigated. A computation procedure for the processing capacity of marshalling hump yards is improved.uk-UAпереробна спроможністьгірковий технологічний інтервалшвидкість розпускуперерабатывающая способностьгорочный технологический интервалскорость роспускаprocessing capacitytechnological hump spacingrate of breaking up trainsКСВКУЕРНДЧДослідження впливу швидкості розпуску составів на переробну спроможність сортувальних гірокИсследование влияния скорости роспуска составов на перерабатывающую способность сортировочных горокInvestigation of Influence of Rate of Breaking Up of Train Sets on Processing Capacity of Marshalling Hump YardsArticle