Мямлін, Сергій ВіталійовичМурадян, Леонтій АбрамовичПодосьонов, Дмитро Олександрович2019-01-152019-01-152018Мямлін, С. В. Підвищення надійності п'ятникового вузла вантажного вагону: [препринт] / С. В. Мямлін, Л. А. Мурадян, Д. О. Подосьонов // Залізн. трансп. України. – 2018. – № 1. – С. 34–41.2311-4061http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10982С. Мямлін: ORCID 0000-0002-7383-9304, Л. Мурадян: ORCID 0000-0003-1781-4580, Д. Подосьонов: ORCID 0000-0002-7058-5230UK: Проведені дослідження експлуатаційних зносів п’ятникових вузлів вантажних вагонів показали, що для підвищення їх міжремонтного ресурсу необхідно забезпечити рівномірне розподілення зносу під час експлуатації. У роботі запропоновано, при виготовлені або при ремонті підп’ятника, для забезпечення його рівномірного зносу, задавати дискретну твердість матеріалу за його діаметром, що може бути досягнуто застосуванням контактного наварювання зносостійких композиційних стрічок.RU: Проведенные исследования эксплуатационных износов пятниковых узлов грузовых вагонов показали, что для повышения их межремонтного ресурса необходимо обеспечить равномерное распределение износа при эксплуатации. В работе предложено, при изготовлении или при ремонте подпятника, для обеспечения его равномерного износа, задавать дискретную твердость материала по его диаметру, что может быть достигнуто применением контактного наваривания износостойких композиционных лент.EN: The carried out researches of operational wear of thrust bearing of freight cars have shown that to increase their overhaul resource it is necessary to ensure an even distribution of wear during operation. Therefore, in the article, in the manufacture or in the repair of the thrust bearing, in order to ensure uniform wear, it is suggested to specify the discrete hardness of the material by its diameter, which can be achieved by applying contact welding of wear-resistant composite tapes. With the achievement of uniform wear of the bearings, it will be possible to guarantee the between-repair run of freight wagons at 350-400 thousand km, without prematurely putting on repairs and, thereby, reducing the financial costs of maintaining freight wagons.uk-UAп’ятниковий вузолвантажні вагонизносміжремонтний ресурсдискретне розподіленняпятниковый узелгрузовые вагоныизносмежремонтный ресурсдискретное распределениеthrust bearingfreight wagonsweardiscrete distributionoverhaul resourceКВВГПідвищення надійності п’ятникового вузла вантажного вагонуПовышение надежности пятникового узла грузового вагонаIncrease of Reliability of Thrust Bearing of Freight CarArticle