Тягнирядно, Ілля Анатолійович2023-11-062023-11-062023Тягнирядно І. А. Реалізація взаємодії з користувачем в комп'ютерній грі з використанням Unreal Engine Blueprint : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 121 – Інженерія програмного забезпечення / наук. керівник О. П. Іванов ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2023. 64 с.https://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/17727UKR: Бакалаврська робота виконана на 64 сторінках, містить 65 рисунків, 2 таблиці та 6 використані джерела. В бакалаврській роботі було розглянуто реалізація взаємодії з користувачем в комп'ютерній грі за допомогою Unreal Engine blueprint, що дозволяє створити інтуїтивно зрозумілий та привабливий інтерфейс для гравців. Основна мета дослідження полягає в розробці та впровадженні ме-ханізмів взаємодії, таких як кнопки, ползунки, вікна та інші елементи, що забезпечують зручне та ефективне керування грою.ENG: The bachelor's thesis consists of 64 pages and includes 65 figures, 2 tables, and 6 cited sources. The thesis examines the implementation of user interaction in a computer game using Unreal Engine blueprint, which allows for the creation of an intuitive and appealing interface for players. The main goal of the research is the development and implementation of interaction mechanisms, such as buttons, sliders, windows, and other elements that enable convenient and efficient game control.ukігровий двигунграфічне програмуванняінтерфейс користувачавзаємодія з користувачемефекти для взаємодії з користувачемgame engineblueprintgraphical programminguser interfaceВКРКІТTECHNOLOGYTECHNOLOGY::Information technology::Computer scienceРеалізація взаємодії з користувачем в комп'ютерній грі з використанням Unreal Engine BlueprintImplementation of user Interaction in a Computer Game using Unreal Engine BlueprintsBachelor Thesis