Мямлин, Сергей ВитальевичПшинько, Александр Николаевич2014-06-192014-06-192005Мямлин, С. В. Оптимизация параметров рессорных комплектов тележек пассажирского вагона / С. В. Мямлин, А. Н. Пшинько // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2005. – Вип. 7. – С. 47–51. – DOI: 10.15802/stp2005/20321.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2404http://stp.diit.edu.ua/article/view/20321/17938http://stp.diit.edu.ua/article/view/20321А. Пшинько: ORCID 0000-0002-1598-2970; С. Мямлин: ORCID 0000-0002-7383-9304UA: У статті поставлена та вирішена задача із знаходження оптимальних значень параметрів ресорних комплектів буксового та центрального підвішування візків пасажирського вагону. Це дозволяє збільшити конструкційну швидкість пасажирського вагона до швидкостей вище 160…200 км/год.RU: В статье поставлена и решена задача о нахождении оптимальных значений параметров рессорных комплектов буксового и центрального подвешивания тележек пассажирского вагона. Это позволяет увеличить конструкционную скорость пассажирского вагона до скоростей выше 160…200 км/ч.EN: In article the problem about a finding of optimum values of parameters of spring complete sets axle box and the central suspension of the carriage is put and solved. It allows increasing constructional speed of the carriage till the speeds above 160…200 km/h.ru-RUоптимізація параметрівресорні комплективізкиоптимизация параметроврессорные комплектытележкиparameter optimizationspring groupcartsКВВГКУПББМОптимизация параметров рессорных комплектов тележек пассажирского вагонаОптимізація параметрів ресорних комплектів візків пасажирського вагонаParameters Optimizatin of Spring Complexes Bogies of Passenger CarsArticle