Бондаренко, Леонід МиколайовичДідковський, Леонід ВасильовичКолбун, Віктор Вікторович2012-07-052012-07-052012Бондаренко, Л. М. Відношення між опорами коченню та верченню в упорних підшипниках / Л. М. Бондаренко, Л. В. Дідковський, В. В. Колбун // Вісник сертифікації залізничного транспорту. — 2012. — №2 (04). C. 12—16.УДК 621(.87:.822.2)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1152UK: Аналітично доведено, що в кулькових упорних пристроях колон кранів на опір ковзанню куль припадає біля 30% від кочення, а в роликових біля 10%. Запропоновано при проектуванні подібних вузлів в однаковій мірі зменшувати як опір коченню, так і опір ковзанню.RU: Аналитически доказано, что в шариковых упорных устройствах колонн кранов на сопротивление скольжению шаров приходится около 30% от качения, а в роликовых около 10%. Предложено при проектировании подобных узлов в равной степени уменьшать как сопротивление качению, так и сопротивление скольжению.EN: Analytical shown in ball thrust devices column crane for slip resistance balls accounted for about 30% of the bearings, and roller at 10%. Proposed in the design of these units to the same extent as to reduce rolling resistance and slip resistance.uk-uaопір коченнюопір ковзаннюпідшипникисопротивление качениюсопротивление скольжениюподшипникиКТМЕХВідношення між опорами коченню та верченню в упорних підшипникахArticle