Бабаєв, Анатолій Максимович2021-05-312021-05-312011Автогальмо вагона: пат. 94297 Україна: МПК B60T 17/10, B61H 11/00, B61H 13/00, B60T 11/00, F16D 59/00. № a200906523; заявл. 22.06.2009; опубл. 26.04.2011, Бюл. № 8. 2 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/13551https://base.uipv.org/searchINV/search.php?action=viewdetails&IdClaim=158193UK: Автогальмо вагона, яке містить гальмівну магістраль, повітророзподільник з запасним резервуаром, два гальмівних циліндри з авторежимом до кожного, важелі з тягами та вузли тертя. Для зменшення гальмівних дефектів поверхонь кочення коліс і колодок, що виникають в разі гальмування вагона, гальмівна магістраль безпосередньо з'єднана з повітророзподільником, гальмівні циліндри змонтовані як одне ціле співвісно на поздовжній осі з протилежним напрямком висування їх штоків, утворюючи при цьому здвоєний циліндр, кінці штоків шарнірно з'єднані з горизонтальними важелями, а поміж горизонтальних важелів розміщений авторегулятор важільної передачі.RU: Автотормоз вагона содержит тормозную магистраль, воздухораспределитель с запасным резервуаром, два тормозных цилиндра с авторежимом для каждого, рычаги с тягами и узлы трения. Для уменьшения тормозных дефектов поверхностей катания колес и колодок, возникающих в случае торможения вагона, тормозная магистраль напрямую соединена с воздухораспределителем, тормозные цилиндры смонтированы как одно целое соосно на продольной оси с противоположным направлением выдвижения их штоков, образуя при этом сдвоенный цилиндр, концы штоков шарнирно соединены с горизонтальными рычагами, а между горизонтальными рычагами расположен авторегулятор рычажной передачи.EN: An automatic brake of a carriage comprising a brake line, an air distributor with a spare tank, two brake cylinders with automatic mode for each of them, levers with rods and friction units. To reduce the braking defects of roll surfaces of wheels and shoes that arise in the case of braking the carriage, a brake line is directly connected to an air distributor, the brake cylinders are mounted as a unit coaxially on a longitudinal axle with opposite direction of extension of their stocks thus forming a duplex cylinder, the ends of stocks are pivotally connected to horizontal levers, and between the horizontal levers an automatic regulator of lever transmission is located.uk-UAМПК B60T 17/10B61H 11/00B61H 13/00B60T 11/00F16D 59/00залізничний транспортконструкції вагонагальмівне обладнанняпатентКВВГАвтогальмо вагонаАвтотормоз вагонаAutomatic Brake of CarriagePatent