Касько, Данило Сергійович2023-09-112023-09-112023Касько Д. С. Підвищення завадостійкості та ємності каналу передачі даних в системі автоматичної локомотивної сигналізації : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 151 – автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології / наук. керівник К. В. Гончаров ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2023. 51 с.https://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/17412UKR: Кваліфікаційна робота бакалавра виконана на 51 сторінці, вона містить 3 таблиці, 19 рисунків та 17 джерел літератури. У бакалаврській роботі проведено аналіз існуючих систем автоматичної локомотивної сигналізації (АЛС), показано переваги та недоліки кожної із них. Визначено напрямки щодо удосконалення АЛС. Мета дослідження – підвищення завадостійкості та ємності каналу передачі даних в системі автоматичної локомотивної сигналізації. Об’єкт дослідження – канал передачі даних в системі автоматичної локомотивної сигналізації Методи дослідження – аналіз існуючих технічних рішень; методи обробки сигналів; методи завадостійкого кодування; методи розробки електронних схем та алгоритмів роботи. У роботі пропонуються наступні напрямки підвищення завадостійкості та ємності каналу АЛС: підвищення ентропії джерела повідомлень за рахунок збільшення кількості команд та застосування багатопозиційних методів передачі, використання завадостійкої диференціальної фазової маніпуляції, застосування завадостійкого коду Файра. Розроблено алгоритми роботи, структурні та принципові електричні схеми колійного генератора та локомотивного приймача сигналів АЛС.ENG: The bachelor’s thesis consists of 51 pages, contains 3 tables, 19 figures, and 17 sources of literature. In the bachelor thesis, an analysis of the existing systems of automatic locomotive signaling (ALS) was carried out, the advantages and disadvantages of each system were shown. The directions for improving the ALS system have been determined. The purpose of the research is increasing the interference immunity and capacity of data transmission channel in the automatic locomotive signaling system. The object of investigation is the data transmission channel in the automatic locomotive signaling system. The research methods are the analysis of existing technical solutions; signal processing methods; methods of interference-resistant coding; methods of developing electronic circuits and algorithms. In work the directions for increasing interference immunity and capacity of the ALS channel have been proposed. There are increasing the entropy of the message source by increasing the number of commands and using multi-position transmission methods, using interference-resistant differential phase manipulation, using the interference-resistant Fire code. Algorithms, structural and electrical scheme of the track generator and the locomotive receiver have been developed.ukавтоматична локомотивна сигналізаціязавадостійке кодуванняканал передачі данихфазо різницева модуляціяautomatic locomotive signalinginterference-resistant codingblock diagram of the algorithmdata transmission channelphase shift keyingВКРКАТTECHNOLOGYTECHNOLOGY::Information technology::Automatic controlTECHNOLOGY::Information technology::Telecommunicationблок-схема алгоритмуПідвищення завадостійкості та ємності каналу передачі даних в системі автоматичної локомотивної сигналізаціїIncreasing the Znterference Immunity and Capacity of Data Transmission Channel in the Automatic Locomotive Signaling SystemBachelor Thesis