Пфайфер, Богдан Анатолійович2023-01-062023-01-062022Пфайфер Б. А. Приведення Європейських концепцій підсилення земляного полотна в умовах українських залізниць : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 273 – залізничний транспорт / наук. керівник О. Л. Тютькін ; Укр. держ. ун-т науки і техн. Дніпро, 2022. 62 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/16281UKR: Магістерська робота виконана на 60 сторінках, містить 31 ілюстрацію, 1 таблицю та 27 використаних джерел. В магістерській роботі виконано приведення європейських концепцій підсилення земляного полотна в умовах українських залізниць. Для досягнення поставленої мети в роботі проаналізовано концепції підсилення земляного полотна в Україні та Європейському Союзі. Розроблені просторові скінченно-елементні моделі земляного полотна. Визначено параметри напружено-деформованого стану земляного полотна. Всі чотири компоненти напружено-деформованого стану зменшуються під час застосування варіантів, що відносяться до європейських концепцій підсилення. Цим обґрунтовано, що приведення європейських концепцій підсилення земляного полотна в умовах українських залізниць є плідним та ефективним. Мета дослідження – приведення європейських концепцій підсилення в умовах українських залізниць. Об’єктом дослідження є підсилене земляне полотно. Метод дослідження – метод скінченних елементів.ENG: In the master's thesis the implementation of European concepts of embankment strengthening in the conditions of Ukrainian railways was carried out. In order to achieve the goal, the concept of embankment strengthening in Ukraine and the European Union was analyzed in the work. 3D finite-element models of the embankment were developed. The parameters of the stress-strain state of the embankment are determined. All four components of the stress-strain state are reduced when applying options related to European concepts of strengthening. This substantiates that the introduction of European concepts of embankment strengthening in the conditions of Ukrainian railways is fruitful and effective. The purpose of the research is to introduce European concepts of embankment strengthening in the conditions of Ukrainian railways. The object of the study is embankment strengthening. The research method is the finite element method.uk-UAземляне полотнонапружено-деформований станприведенняпідсиленняпорівняння варіантівimplementationembankmentstrengtheningstress-strain statecomparison of optionsВКРПриведення Європейських концепцій підсилення земляного полотна в умовах українських залізницьImplementation of European Concepts of Embankment Strengthening in the Conditions of Ukrainian RailwaysMasters Thesis