Вознюк, Оксана Миколаївна2015-07-012015-07-012014Вознюк, О. М. Формування професійної культури майбутніх фахівців залізничного транспорту в умовах неперервної освіти / О. М. Вознюк // Молодь і ринок. — 2014. — Вип. 8 (115). — С. 29—33.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3934О. Вознюк: ORCID 0000-0002-4186-6113UK: У статті розглядаються проблеми формування професійної культури майбутніх інженерів – залізничників у навчальному процесі вищої школи. Розкриваються психолого – педагогічні аспекти здатності студентів до свідомого засвоєння науково - технічної інформації, до цілеспрямованої самоорганізації поведінки і спілкування в трудовому колективі.RU: В статье рассматриваются проблемы формирования профессиональной культуры будущих инженеров – железнодорожников в учебном процессе высшей школы. Раскрываются психолого – педагогические аспекты способности студентов к сознательному усвоению научно - технической информации к целенаправленной самоорганизации поведения и общения в трудовом коллективе.EN: This paper addresses the problem of forming of future engineers and railroad workers in the educational process of higher education. Reveals the psychological and pedagogical aspects of students’ ability to make a conscious assimilation of scientific-technical information to self-focused behavior and communication in the workplace.uk-UAпрофесійна культурафахівці залізничного транспортунепереривна професійна освітавищий технічний навчальний закладпрофессиональная культураспециалисты железнодорожного транспортанепрерывное профессиональное образованиевысшее техническое учебное заведениеprofessional culture experts railwayscontinuous vocational traininghigher technical schoolsКГП (ЛФ)Формування професійної культури майбутніх фахівців залізничного транспорту в умовах неперервної освітиФормирование профессиональной культуры будущих специалистов железнодорожного транспорта в условиях непрерывного образованияForming of Professional Culture of Future Specialists of Railway Transport Is in the Conditions of Continuous EducationArticle