Чибісов, Юрій Віталійович2012-12-042012-12-042012Чибісов, Ю. В. Економічний критерій вибору раціональних варіантів пропуску поїздопотоку по паралельних залізничних лініях / Ю. В. Чибісов // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2012. – Вип. 3. – С. 94–98. – DOI: 10.15802/tstt2012/17195.2222-419Х (Print)2313-8688 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1357http://tstt.diit.edu.ua/article/view/17195http://tstt.diit.edu.ua/article/view/17195/14855UK: В даній роботі розглянуто динаміку зміни величини експлуатаційних витрат на пропуск поїздів на залізничній лінії в залежності від інтенсивності вхідного потоку. Запропоновано виконувати розподіл поїздопотоку за економічним критерієм, тобто серед множини варіантів розподілу поїздопотоку по паралельних залізничних лініях обирати такі варіанти, які забезпечують мінімум сумарної вартості на пропуск усього поїздопотоку. Наведено приклад такого розподілу для Дніпропетровського залізничного вузла, в якому існують дві паралельні залізничні лінії.RU: В данной работе рассмотрена динамика изменения величины эксплуатационных расходов на пропуск поездов на железнодорожной линии в зависимости от интенсивности входящего потока. Предложено выполнять распределение поездопотока по экономическому критерию, то есть из множества вариантов распределения поездопотока по параллельным линиям выбирать такие варианты, которые обеспечивают минимум суммарной стоимости на пропуск всего поездопотока. Приведен пример такого распределения для Днепропетровского железнодорожного узла, в котором существуют две параллельные железнодорожные линии.EN: In this article there was researched the dynamics of the change in the maintenance cost value concerning the trainflow running by the railway line depending on the arrival density. There was suggested to make the trainflow distribution basing on the economic criteria. That means it is reasonable among the multitude of the variants of the trainflow distribution to choose the variants that provide minimum of the total cost of the whole trainflow running. There was given the example of this kind of distribution for the terms of Dnepropetrovsk railway junction which consists of two parallel railway lines.uk-uaвантажні поїздопотокирозподіл поїздопотоківзалізнична мережаекономічний критерійгрузовые поездопотокираспределение поездопотоковжелезнодорожная сетьэкономический критерийfreight trainflowstrainflow distributionrailway networkeconomic criteriaКСВЕкономічний критерій вибору раціональних варіантів пропуску поїздопотоку по паралельних залізничних лініяхЭкономический критерий выбора рациональных вариантов пропуска поездопотоков по параллельным железнодорожным линиямEconomic Criteria of Choosing the Rational Variants of the Trainflow Running by the Parallel Railway LinesArticle