Бобровский, Владимир ИльичРогов, Н. В.2014-07-102014-07-102006Бобровский, В. И. Анализ эффективности режимов торможения отцепов на сортировочных горках / В. И. Бобровский, Д. Н. Козаченко, Н. В. Рогов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2006. – Вип. 11. – С. 103–111. – DOI: 10.15802/stp2006/18681.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2463http://stp.diit.edu.ua/article/view/18681/16424http://stp.diit.edu.ua/article/view/18681В. Бобровский: ORCID 0000-0001-8622-2920; Д. Козаченко: ORCID 0000-0003-2611-1350RU: Выполнены исследования характеристик области допустимых режимов торможения отцепа и их зависимостей от параметров отцепа и условий скатывания. Установлена взаимосвязь режимов торможения с расходами электроэнергии на их реализацию.UA: Виконані дослідження характеристик ділянки допустимих режимів гальмування відчепа та їх залежностей від параметрів відчепа та умов скочування. Встановлений взаємозв’язок режимів гальмування із витратами електроенергії на їх реалізацію.EN: The article provides the research of the characteristics of the permissible scope of braking modes in uncoupling and their relations to the uncoupling parameters of cut and the rollback conditions. The interrelations have been established of the braking modes with the energy costs involved.ru-RUрежимы торможениязатраты на электроэнергиюрежими гальмуваннявитрати на електроенергіюbraking modesenergy costsКУЕРКСВНДЧАнализ эффективности режимов торможения отцепов на сортировочных горкахАналіз ефективності режимів гальмування відчепів на сортувальних гіркахAnalysis of the Effectiveness of the Braking Modes of Cuts on HumpsArticle