Рибкін, Віктор ВасильовичКаленик, Костянтин Леонідович2011-03-042011-03-042010Рибкін, В. В. Вплив ширини колії в межах перевідної кривої звичайних стрілочних переводів на взаємодію колії та рухомого складу / В. В. Рибкін, К. Л. Каленик // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2010. – Вип. 31. – С. 153–156. – DOI:10.15802/stp2010/13500.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/274http://stp.diit.edu.ua/article/view/13500/11331http://stp.diit.edu.ua/article/view/13500UK: У даній роботі аналізується вплив ширини колії та ухил її відводу на взаємодію колії та рухомого складу в межах перевідної кривої за допомогою методів математичного моделювання. Отримано рамні сили для прийнятого діапазону ширини колії та ухилу її відводу.RU: В данной работе анализируется влияние ширины колеи и уклона её отвода на взаимодействие пути и подвижного состава в пределах переводной кривой с помощью методов математического моделирования. Получены рамные силы для принятого диапазона ширины колеи и уклона её отвода.EN: In this paper the effect of track gauge and the bias of its tap on the track/rolling stock interaction in a conversion curve by methods of mathematical simulation is analyzed. The frame forces obtained for the accepted range of track gauges and biases of its tap are determined.uk-uaколіярухомий складширина коліїстрілочний перевідколеяподвижной составширина колеистрелочный переводtrackrolling stockgaugeturnoutКККГВплив ширини колії в межах перевідної кривої звичайних стрілочних переводів на взаємодію колії та рухомого складуВлияние ширины колеи в пределах переводной кривой обычных стрелочных переводов на взаимодействие пути и подвижного составаThe Influence of the Gauge Within the Conversion Curve of Normal Turnouts on the Interaction between the Track and Rolling StockArticle