Босий, Дмитро Олексійович2018-07-112018-07-112018Босий, Д. О. Технології зниження втрат електроенергії в пристроях електропостачання електрифікованих залізниць / Д. О. Босий / Українська залізниця. – № 3–4 (57–58). – 2018. – С. 37–41.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10611Д. Босий: ORCID 0000-0003-1818-2490UK: Представлені результати розроблених технологій зниження втрат електроенергії для залізниць електрифікованих постійним і змінним струмом. Для залізниць змінного струму пропонується поліпшення системи регулювання пристроїв компенсації реактивної потужності. Для системи постійного струму пропонується концепція стабілізації напруги в тягової мережі.RU: Представлены результаты разработанных технологий снижения потерь электроэнергии для железных дорог электрифицированных постоянным и переменным током. Для железных дорог переменного тока предлагается улучшение системы регулирования устройств компенсации реактивной мощности. Для системы постоянного тока предлагается концепция стабилизации напряжения в тяговой сети.EN: The results of the developed technologies for reducing electric power losses for railways electrified by direct and alternating current are presented. For AC railways, it is proposed to improve the control system for reactive power compensation devices. For the DC system, the concept of voltage stabilization in the traction network is proposed.uk-UAелектрифікована залізницязмінний струмпостійний струмреактивна потужністьнесиметріявтрати напругиэлектрифицированная железная дорогапеременный токпостоянный токреактивная мощностьнесимметрияпотери напряжениясистема стабилизацииelectrified railwayalternating currentdirect currentreactive powerunbalancevoltage dropstabilization systemКІСЕТехнології зниження втрат електроенергії в пристроях електропостачання електрифікованих залізницьТехнологии снижения потерь электроэнергии в устройствах электроснабжения электрифицированных железных дорогTechnologies for Reducing Electricity Losses in Power Supply Devices of Electrified RailwaysArticle