Власова, Татьяна Ивановна2016-06-162016-06-162006Власова, Т. И. Гендерные стереотипы Возрождения в самосознании классической западноевропейской культуры / Т. И. Власова // Культурологічний вісник: наук.-теор. щорічник Нижн. Наддніпрянщини. – 2006. – Вип. 16. – С. 75–80.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4754Т. Власова: ORCID 0000-0001-5040-5733RU: Развитие личности женщины в эпоху Возрождения связано с гражданским гуманизмом и ролью добродетели (“virtù”) в формировании идеала гармоничного человека; последнее, будучи непосредственно связанным с высокой ролью образования и воспитания, предлагало женщинам две области знания – религию и добродетельную жизнь.UK: Розвиток особистості жінки в епоху Відродження пов'язане з громадянським гуманізмом і роллю чесноти (“virtù”) у формуванні ідеалу гармонійної людини; останнє, будучи безпосередньо пов'язаним з високою роллю освіти і виховання, пропонувало жінкам дві галузі знання – релігію і доброчесне життя.EN: The development of woman’s personality in the Renaissance is connected with the civil humanism and the role of virtue (“virtù”) in the formation of the harmonious person; the latter, being directly linked with the significant role of education and upbringing, offered women two domains of knowledge religion and virtuous life.ruВозрождениегендергуманизмобразованиедобродетельфемининностьпатриархатамбивалентностьВідродженнягуманізмосвітачеснотафемінінністьпатріархатамбівалентністьRenaissancegenderhumanismeducationvirtuefemininitypatriachalambiguityКФПГендерные стереотипы возрождения в самосознании классической западноевропейской культурыГендерні стереотипи відродження в самосвідомості класичної західноєвропейської культуриGender Stereotypes of the Renaissance in the Classical Literature of Western EuropeArticle