Гончаров, Костянтин Вікторович2011-11-022011-11-022011Гончаров, К. В. Підвищення функціональної безпеки пристроїв підрахунку осей рухомого складу / К. В. Гончаров // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. 2011. – № 1. – С. 16–22. – DOI: 10.15802/ecsrt2011/35054.2223–5620 (Print)2411–1554 (Online)УДК 656.259.1http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/855http://ecsrt.diit.edu.ua/article/view/35054http://ecsrt.diit.edu.ua/article/view/35054/31061К. Гончаров: ORCID 0000-0002-0432-1077UK: В роботі розглянуто фактори, які впливають на функціональну безпеку пристроїв підрахунку осей рухомого складу. Показана залежність між вірогідністю підрахунку осей та функціональною безпекою таких пристроїв. Для підвищення вірогідності підрахунку осей проведений синтез прийомного пристрою для виявлення вихідного сигналу електромагнітного диференціального датчика на фоні завад. Визначена імовірність помилки виявлення сигналу при використанні синтезованого приймача.RU: В работе рассмотрены факторы, влияющие на функциональную безопасность устройств подсчета осей подвижного состава. Показана зависимость между вероятностью подсчета осей и функциональной безопасностью таких устройств. Для повышения достоверности подсчета осей проведен синтез приемного устройства для обнаружения выходного сигнала электромагнитного дифференциального датчика на фоне помех. Определена вероятность ошибки обнаружения сигнала при использовании синтезированного приемника.uk-uaфункціональна безпекапристрої підрахунку осейелектромагнітний диференційний датчикімовірність помилкисинтез прийомного пристроюфункциональная безопасностьустройства счета осейэлектромагнитный дифференциальный датчиквероятность ошибкисинтез прийомного устройстваfunctional safetyaxises count deviceelectromagnetic differential sensorprobability of the mistakesynthesize of receiverКАТЗПідвищення функціональної безпеки пристроїв підрахунку осей рухомого складуПовышение функциональной безопасности устройств счета осей подвижного составаThe Increasing of Functional Safety Device Count of the Axises of the Rolling StockArticle