Курган, Микола Борисович2014-02-112014-02-112003Курган, М. Б. Розробка метода оптимальної перебудови ділянки залізниці для організації швидкісного руху поїздів / М. Б. Курган // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2003. – Вип. 1. – С. 66–73. – DOI: 10.15802/stp2003/21314.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2016http://stp.diit.edu.ua/article/view/21314/18918http://stp.diit.edu.ua/article/view/21314М. Курган: ORCID 0000-0002-8182-7709UK: Запропонований метод оптимізації базується на використанні неадитивної функції скорочення часу руху поїздів на ділянках (об’єктах), що підлягають реконструкції. Ефект у процедурі оптимізації досягається завдяки введенню нових полуадитивних (знизу і зверху) функцій, що скорочує час оптимізації у порівнянні з прямим перебором варіантів.RU: Предложенный метод оптимизации базируется на использовании неадитивной функции уменьшения времени хода поездов на участках (объектах), которые подлежат реконструкции. Эффект в процедуре оптимизации достигается благодаря введению новых полуадитивных (снизу и сверху) функций, что уменьшает время оптимизации по сравнению с прямым перебором вариантов.EN: The proposed optimization method is based on usage of a non-additive function of cutting the train running time upon sections (facilities), subject to reconstruction. The effect in the optimization procedure is being reached thanks to introduction of new semi-additive (from bottom and from top) functions, which reduces the optimization time in comparison with linear search of the options.uk-UAнеадитивна функціячас оптимізаціїзалізницінеадитивная функциявремя оптимизациижелезные дорогиnon-additive functionoptimization timerailwaysКПБДРозробка метода оптимальної перебудови ділянки залізниці для організації швидкісного руху поїздівРазработка метода оптимальной перестройки участка железной дороги для организации скоростного движения поездовDevelopment of the Method of Optimum Adjustment Areas for the Organization of High-Speed Railway TrainsArticle